برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

فولاد در اندیشه جذب بازیکن استقلال

  • کد خبر: ۱۴۳۳۹۵
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
فولاد در اندیشه جذب بازیکن استقلال
باشگاه فولاد به دنبال جذب یکی از بازیکنان استقلال است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، جواد نکونام در چهارده هفته‌ای که از لیگ برتر ایران می‌گذرد، نتایج خوبی کسب نکرده و نتوانسته انتظار هواداران خوزستانی را برآورده کند. تیم فولاد در ۹ بازی اخیر خود فقط یک برد به دست آورده و هم‌اکنون با هفده امتیاز در رتبه دهم لیگ جای گرفته است.

جواد نکونام در نقل و انتقالات ابتدای فصل چند بازیکن اسم و رسم‌دار با قرارداد‌های بالا جذب کرد و همین موضوع باعث شد که توقعات از فولاد بالا برود و هواداران از این تیم انتظار قهرمانی داشته باشند، اما آن‌ها نتوانستند عملکرد چندان درخشانی از خود به نمایش بگذارند و حالا نکونام رویکرد دیگری را اتخاذ کرده است.

گفته می‌شود این باشگاه مذاکراتی را با رضا دهقانی، زبیر نیک‌نفس و سعید واسعی داشته تا در صورت توافق احتمالی این انتقالات انجام شود. نکته قابل توجه این است که سعید واسعی و زبیر نیک‌نفس، هردو از بازیکنان مغضوب سرمربیان خود به شمار می‌روند. واسعی با نظر قربان بردیوف، سرمربی وقت تراکتور از این تیم کنار گذاشته شد و نیک‌نفس هم در برنامه‌های ریکاردو ساپینتو در استقلال جایی ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->