برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

همه چیز درباره سریال «سقوط» با بازی حمید فرخ نژاد و حاشیه‌هایش + تیزر

  • کد خبر: ۱۴۳۶۹۹
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
  • ۷
همه چیز درباره سریال «سقوط» با بازی حمید فرخ نژاد و حاشیه‌هایش + تیزر
همه چیز با حواشی دستمزد میلیاردی فرح نژاد از این سریال و مهاجرتش بعد از بازی در آخرین سکانس این سریال کلید خورد، اما داستان بیش از این حرف‌ها بود! نخستین قسمت سریال «سقوط» در شبکه خانگی توزیع و با واکنش های مثبت و منفی همراه بود.

به گزارش شهرآرانیوز- با حاشیه‌هایی که بعد از مهاجرت حمید فرخ‌نژاد برای سریال سقوط به وجود آمد به نظر می‌رسید که پخش این مجموعه کاملا از برنامه ساترا خارج شود، اما انتشار ناگهانی آن توسط فیلیمو همه را غافلگیر کرد.

سریال سقوط چگونه ساخته شد؟ 

همه چیز درباره سریال «سقوط» با بازی حمید فرخ نژاد + تیزر

 پهلوان زاده، کارگردان سریال «سقوط»، که پیشتر به عنوان تدوینگر همراه با محمد حسین مهدویان و هادی بهروز و بسیاری دیگر از جوانان نسل تازه سینمای ایران، با «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروزها» به سینمای ایران معرفی شد، مسیر حرفه‌ای اش را با تدوین پایان یافته ندید و بعدتر سراغ تهیه کنندگی (فیلم «مصادره») در سینما رفت.

در اخبار ابتدایی درباره «سقوط» آمد که محمد حسین مهدویان کارگردان این سریال است، اما او به عنوان مشاور در کنارسجاد پهلوان زاده بوده است تا اولین ساخته این کارگردان جوان ساخته شود.

حاشیه‌های سریال «سقوط» بعد از مهاجرت حمید فرخ‌نژاد

همه چیز درباره سریال «سقوط» با بازی حمید فرخ نژاد + تیزر

سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده در حالی ۱۵ دی ماه پخش اولین قسمت خود را آغاز کرده که پیگیری‌ها از ساترا نشان می‌دهد که این سریال که این روزها درگیر حواشی مختلفی بوده است، هنوز مجوز ندارند.

نام سریال «سقوط» برای اولین بار بعد از حواشی حمید فرخ نژاد سر زبان‌ها افتاد، این اثر امنیتی که آخرین بازی فرخ نژاد در شبکه نماشی خانگی است، هنوز موفق به اخذ مجوز از ساترا نشده است و نکاتی در خصوص آن مطرح است. حالا اما قسمت اول آن پخش شده و بررسی ها نشان می‌دهد از همان ابتدای ساخته شدن فرآیندی غیرقانونی را دنبال کرده است.

نامه ساترا در خصوص عدم مجوز سریال سقوط

پلتفرم فیلیمو که این سریال را منتشر کرده است، طی سال گذشته همواره حواشی مختلفی را ایجاد کرده است و به نظر می‌رسد همچنان نتوانسته با رویکرد نظارتی ساترا کنار بیاید. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این سریال برخلاف قوانین رایج، مجوز ساخت ساترا را دریافت نکرده است.

با توجه به اینکه یکی از مکاتبات رسمی ساترا در فضای مجازی منتشر شده و مشخص شده فیلیمو بدون دریافت پروانه ساخت رسمی اقدام به تولید این مجموعه کرده است.

مهمترین پیامد منفی این اقدام این است که رویه نادیده‌انگاری پروانه ساخت که در سازمان سینمایی بسیار گسترده است، در شبکه نمایش خانگی و در حوزه ساخت سریال تکرار خواهد شد و ساترا با روندهایی روبرو خواهد بود که اثر تولید و تکمیل شده را بدون اخذ پروانه ساخت توسط سازندگان دریافت کند و نیمی از ساختار نظارتی نابود شود.

سریال «سقوط» درباره چیست؟

همه چیز درباره سریال «سقوط» با بازی حمید فرخ نژاد + تیزر

داستان سریال«سقوط» در دو بخش ایران و عراق می‌گذرد و فیلمبرداری آن در ایران و عراق صورت گرفته است. عمده سکانس‌های ایران در استان کردستان و بخش عمده سکانس‌های عراق در استان موصل فیلمبرداری شده است.

در این سریال آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می‌شود. اما حقیقت این سفر چیز دیگری است. این سریال روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه را به تصویر کشیده است. در این سریال برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی صحنه‌های پر هزینه جنگی و پر التهاب به نمایش درمی‌آید.

قصه و روایت فیلم «سقوط» آشکارا متاثر از فیلم سینمایی«شبی که ماه کامل شد» نرگس آبیار است. بررسی عناصر و شخصیت‌ها نشان می‌دهد که قسمت اول این سریال مو به مو از روی این فیلم شناخته شده کپی شده است. مینی سریال «سقوط» همان روایت و همان تم را دنبال می‌کند. عناصر مشترک این دو اثر آنچنان زیاد است که هر مخاطبی که هر دو اثر را دیده باشد می‌تواند شباهت‌های آن‌ها را دریابد. «شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی است که درگیر عشق جوانی می‌شود و در ادامه قصه، به مرور آرامش عشقی که از ابتدا مخاطب را نیز همراه خود کرده از بین می‌رود. در سفر اجباری دختر و مهاجرتش از ایران به پاکستان این روایت به آرامی پوست انداخته و فیلم درگیر ماجراهای تروریسم می‌شود و از یک ملودرام اجتماعی به فیلمی تراژیک تبدیل می‌شود. (منبع: فارس)

همه چیز درباره سریال «سقوط» با بازی حمید فرخ نژاد + تیزر

پوستر سریال سقوط

زمان پخش و تعداد قسمت‌های سریال سقوط

مینی‌سریال «سقوط»در ۹ قسمت پخش می‌شود. قسمت اول این سریال ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ از پلتفرم فیلیمو به صورت اختصاصی پخش شد و قرار است از این به بعد -اگر اتفاق عجیب و غریبی نیفتد! - چهارشنبه‌ها ساعت ۸ صبح در دسترس همه مخاطبان قرار بگیرد.

همه چیز درباره سریال «سقوط» با بازی حمید فرخ نژاد + تیزر

بازیگران سریال سقوط

علاوه بر حمید فرخ نژاد بازیگران دیگری همچون عباس جمشیدی فر، سجاد بابایی و وحید آقاپور در این سریال بازی کرده‌اند. نقش اول زن سریال به بازیگر تازه کاری به نام الناز ملک سپرده شده است.

تیزر سریال «سقوط» با بازی حمید فرخ‌نژاد 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
لاله
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
1
این فیلم مزخرف رو چطور ساختن و با چه رویی دارن پخش میکنن؟ حتی زنهای کرد تو دنیا مشهور شدن به خاطر جنگ با داعش ، کردهای عراق یه تنه با داعش جنگیدن و به درک انداختن ، حالا چی شده که کرد ایرانی عضو داعش شده !!! این فیلم هیچ هدفی نداره جز تفرقه و ناراحت کردن کردها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
2
0
سلام چرا موضوع سریال درحالی که یک قسمت برای نمایش خانگی پخش شد لو رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
1
2
لاله خانم مثل اینکه بدجور تو خوابی
حیدری ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
1
0
کدام یک از زنان و مردان ایرانی اینقدر بی غیرت هستند که بخاطر پول خود وناموسشان را در اختیار داعش قرار می دهد خدا بداد تهیه کننده فیلم برسد مردمان آذری کی خودفروش بودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
1
1
خیلی دوسدارم ببینم سریال قشنگ و اموزندست
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
0
2
سلام خدمت دوستانی که غیرتی شدن رو کرد بودن و آذری بودن نقشهای این فیلم عزیزان توی گروهک داعش همه قشری بود کرد لر فارس آذری بلوچ من خودم کوردم و پسر همسایه سابقمان که جز غیرتی های محل بود به این گروهک پیوست درد اینه که چرا جوانهای غیوری وباغیرت این راهو انتخاب کردن درحالی که میتونستن توجبهه خودی باشن مشکل اصلی ازفقر میاد که خیلیا رو بخاطر پول نامرد وبی غیرت کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
0
0
ان که شیران را کند روبه مزاج احتیاج است احتیاج است احتیاج
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->