وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

ماجرای کابوس‌های «پانته‌آ قدیریان» به دلیل بازی در سریال «سقوط»

  • کد خبر: ۱۴۵۲۶۶
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
ماجرای کابوس‌های «پانته‌آ قدیریان» به دلیل بازی در سریال «سقوط»
بازیگر سریال «سقوط» گفت: حین فیلمبرداری با اینکه می‌دانستم لحظه اعدام واقعی نیست، با این حال تا چند شب کابوس می‌دیدم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پانته‌آ قدیریان ـ بازیگر نقش «عطیه» ـ در مینی سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده در مصاحبه‌ای گفت: یکی از سخت‌ترین لحظه‌ها برای شخص من، سکانس اعدام بود. ما برای بازی کردن این صحنه بایستی لحظات اعدامی را تماشا می‌کردیم و نسبت به آن واکنش نشان می‌دادیم. حین فیلمبرداری با اینکه می‌دانستم این لحظه واقعی نیست، با این حال تا چند شب کابوس اعدام می‌دیدم و برایم یادآور تلخی، ترس و دلهره زیادی بود.

او درباره چالش‌های نقش خود و فیلمبرداری در شرایط سخت  نیزاین‌طور توضیح داد: از آن‌جایی‌که کاراکتر عطیه چندین سال در منطقه‌ای با زبان عربی زندگی کرده، لازم بود تا آن را یاد بگیرم و به‌عنوان بازیگر باید سعی می‌کردم تسلط کاراکترم با زبان عربی را نشان بدهم، خصوصاً در مقایسه با کاراکتر «آیسان» که مدت زیادی از حضورش در این بافت نمی‌گذشت. من به زبان عربی هیچ تسلطی نداشتم، اما به‌مرور با تمرین و معلم‌هایی که داشتیم، توانستم با آن آشنا شوم. چالش‌هایی مانند یادگیری زبان عربی و ... سختی‌های خاص خودش را دارد، اما وقتی بازیگری را انتخاب می‌کنیم، تمام این‌ها به هیجان تبدیل می‌شوند. هرچه‌قدر چالش‌ها بیشتر می‌شوند، کار سخت‌تر می‌شود، اما وقتی کار درست از آب دربیاید، لذت بیشتری دارد. چالش‌برانگیزترین وجه برایم، جای‌گذاری شخصیت خودم به جای عطیه بود. مشخصاً ما دورادور داعش را می‌شناختیم و از نزدیک حضور آن‌ها را حس نمی‌کردیم.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->