شاه‌مقصود‌های فلکه دوم گلشهر مردم چشم‌به‌راه بازگشت بی‌آرتی‌ها به خیابان فارغ‌التحصیلان مشهد شهرداری مشهد حامی حمل‌ونقل پاک | راه‌اندازی ایستگاه شارژ دوچرخه و موتور برقی در سال ۱۴۰۴ معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: رویکرد شهرداری تقویت رابطه بین شهرداری و سرمایه‌گذاران است حضور استاندار خراسان رضوی در جمع کودکان تحت حمایت مؤسسه توانبخشی همدم انعقاد اولین قرارداد سرمایه‌گذاری بازی‌های کابلی در چهار بوستان شهر مشهد + فیلم ثبت تخلف بیش از ۱۳ هزار موتورسیکلت‌ در مشهد عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: سیاست‌های شورای ششم در حوزه مدیریت پسماند در مسیر تحقق است سهم ۷۳.۳ درصدی پراید از خودرو‌های آلاینده در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۳۱ فروردین ۱۴۰۴) همه‌چیز درباره پروژه خط ۳ متروی مشهد، با هزینه ۱۰۰ همتی | راه‌اندازی بزرگ‌ترین جزیره ایستگاهی کشور در مشهد رفع گره ترافیکی میدان امام‌حسین (ع) در مشهد با بهره‌برداری از دوربرگردان شرقی ابوطالب (۳۱ فروردین ۱۴۰۴) روایتی درباره پیکر نادرشاه افشار که چند‌بار دفن شد | قصه نادرِ جنازه «نادر» ایستگاه شهید فکوری خط ۲ مترو مشهد، اردیبهشت ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد رونمایی از قدیمی‌ترین ظرف سفالی خراسان رضوی هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۳۰ فروردین ۱۴۰۴) اعمال قانون و سامان‌دهی موتورسیکلت‌ها در پیاده‌رو‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) برگزاری دومین دوره مسابقات موشک آبی با مشارکت گسترده دانش‌آموزان مشهدی + فیلم درباره حسین‌آقاخان خزاعی که نخستین فرمانده لشکر خراسان است | میرپنج شرق سهم فضای سبز مشهد و کاشت چمن از مصرف آب چقدر است؟ | کاشتن یا نکاشتن؟ رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد: حفظ بافت‌های تاریخی برای احیای هویت تاریخی مشهدالرضا(ع) یکی از ضرورت‌هاست
سرخط خبرها

کشف یک کانال زیرزمینی تاریخی در مسیر حفر مترو خط ۳ مشهد

  • کد خبر: ۱۴۴۴۷۶
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
کشف یک کانال زیرزمینی تاریخی در مسیر حفر مترو خط ۳ مشهد
مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد از کشف یک کانال زیرزمینی تاریخی در مسیر حفر قطار شهری خط سه مترو خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش کیامرز، مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد، در حاشیه بازدید از  کانال و قنات قدیمی یافت شده در مسیر حفاری تونل قطارشهری نیز اظهار کرد: در روند حفاری تونل چندین مرتبه به سرداب، قنات و کانال زیر زمینی برخورد کرده‌ایم. تا حد امکان تلاشمان بر حفظ و نگهداری از آن بوده و در همین راستا در اولین اقدام مراتب را به اطلاع سازمان میراث فرهنگی رسانده‌ایم.

وی اضافه کرد: در این مورد نیز در عملیات حفاری تونل خط سه مترو به یک کانال زیر زمینی برخورد کردیم که مانند موارد قبل به مدیران سازمان میراث فرهنگی اطلاع‌رسانی و با آن‌ها همکاری شده است.

کیامرز خاطرنشان کرد: پیدا شدن شهر زیر زمینی و آثار تاریخی در این منطقه شایعه بوده و شرکت قطار شهری با پدیده‌ای به نام شهر زیر زمینی برخورد نکرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->