سرخط خبرها

هواداران استقلال نگران مصاحبه‌های فتح‌الله‌زاده

  • کد خبر: ۱۴۴۶۴۱
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
هواداران استقلال نگران مصاحبه‌های فتح‌الله‌زاده
حضور دوباره علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال دریک برنامه تلوزیونی و طرح مسائل جدید منجر به بروز حواشی تازه برای باشگاه استقلال شده که این موضوع نگرانی هوادارن را به دنبال داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پیش از آنکه علی فتح الله‌زاده دوباره دریک برنامه تلوزیونی دیده شود، هوادارن این باشگاه در فضای مجازی نسبت به حضور پرتعداد آقای مدیر در برنامه‌های تلوزیونی انتقاد می‌کردند، اما این انتقاد‌ها منجر به تغییر رویه آقای مدیر نشد و فتح الله‌زاده بار دیگر در یک برنامه تلوزیونی حاضر شد و علاوه براینکه اظهارات متعددی علیه آجورلو انجام داد، صحبت‌هایی هم درباره حسینی به زبان آورد که ساعاتی بعد باشگاه ناچار شد این صحبت‌ها را به نوعی تعدیل کند.  

حضوردوباره مدیرعامل استقلال دربرنامه تلوزیونی حالا دوباره به یک سوژه داغ میان استقلالی‌ها تبدیل شده و آن‌ها از خودشان می‌پرسند که چرا آقای مدیر به رغم آنکه هواداران بار‌ها از او خواسته‌اند دربرنامه‌های تلوزیونی حاضر نشود و کمتر صحبت کند، به این توصیه‌های توجهی نمی‌کند؟!

هواداران استقلال نگرانند که اگر در روز‌های آتی بار دیگر آجورلو صحبت‌هایی انجام دهد دوباره فتح الله‌زاده هوس رفتن به برنامه‌های تلوزیونی به سرش بزند و برای این باشگاه حاشیه‌هایی به وجود آید.

باید دید که آیا رویه آقای مدیر در استقلال تغییر خواهد کرد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->