پخش رئالیتی شوی «پدرخوانده» متوقف می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۴۴۶۶۵
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
پخش رئالیتی شوی «پدرخوانده» متوقف می‌شود؟
رئالیتی شوی پدرخوانده که تاکنون ۴ قسمت از آن هم در پلتفرم فیلم نت پخش شده است نیز با ایراداتی از سوی ساترا مواجه شده و گفته می‌شود ساترا بعد از اعلام پاره‌ای ایراد‌ها به «پدرخوانده» مبنی بر اشکالات ساختاری و ملاحظات محتوایی، با صدور مجوز انتشار ادامه قسمت‌های آن موافقت نکرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در هفته‌های اخیر نامه‌ای از سوی ساترا به علی سرتیپی ـ مدیرعامل فیلم نت ـ مبنی بر اینکه مراحل ساخت این مجموعه اعم از ارائه طرح اولیه، طرح دکور، لیست عوامل و بازیگران بدون فرایند قانونی و بدون صدور مجوز ساترا انجام شده، منتشر شده است. علیرغم این ایرادها مقرر شده بود که در راستای تعامل ساترا با پلتفرم پخش‌کننده، سه قسمت از برنامه هم در ساترا مورد کارشناسی و بررسی قرار گرفته اما به دلیل برخی اشکالات ساختاری و ملاحظات محتوایی شورا با صدور مجوز انتشار این قسمت‌ها موافقت نکرده است.

ابهام در دکور و استفاده از المان‌ها و نمادهایی همچون بز، طرح داوینچی، ستون‌های سلیمان که عموما معرف برخی عرفان‌ها و فرقه‌های انحرافی است، استعمال دخانیات و کشیدن پیپ که جنبه ترویجی دارد، افراط و ارزش‌گذاری در بیگانه‌سازی پوشش حجاب بازیگران و مهمانان برنامه و فاصله گرفتن با عرف جامعه ایرانی و اسلامی و افراط در استفاده از واژه‌ها و کلمات انگلیسی توسط مجری و بازیگران از جمله ایراداتی است که ساترا به «پدرخوانده» وارد دانسته است.

امکان صدور مجوز برای قسمت‌های جدید «پدرخوانده» وجود دارد؟

محمدصادق افراسیابی ـ معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا ـ در گفت‌وگویی با ایسنا در پاسخ به این پرسش، پخش ادامه «پدرخوانده» را دور از انتظار نمی‌داند و توضیح می دهد: احتمال صدور مجوز برای قسمت های جدید این مجموعه وجود دارد.

وی در این ارتباط از مراجعه مدیران فیلم نت به ساترا برای حل مشکلات «پدرخوانده» خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد فیلم نت قصد دارد ملاحظات ساترا درباره‌ی مجموعه «پدرخوانده» را رعایت کند و احتمال صدور مجوز برای قسمت‌های جدید این مجموعه وجود دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->