کوسه جان بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» را گرفت «کودک شو» ویژه عید غدیر روی آنتن می‌رود + زمان پخش «منوچهر والی زاده» مجری مناظره انتخاباتی رادیو ورزش شد محمد معتمدی «از ایران نگذشتیم» را خواند + ویدئو «تامینا» جایزه بهترین فیلمنامه فالواترای ایتالیا را کسب کرد کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده در منطقه فرهنگی‌گردشگری عباس‌آباد معرفی کاندیدا‌های هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های خراسان‌رضوی + اسامی «ترانه راهزنان» از شبکه چهار پخش می‌شود راه‌یابی «آخرین شیهه...» به جشنواره RIFFA کانادا سریال «فراری» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش «زخم کاری» به فصل چهارم رسید + جزئیات مریم و رامین «در پناه تو» بعد از ۴۰ سال + عکس جلسه نقد کتاب «گنجشک در اتاق ریکاوری» برگزار شد | کنسرو شدن کلمات و رنده شدن دیالوگ‌ها در شعر فراسپید جکی چان با یک «یک اسطوره» در راه سینما ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت عید غدیر + زمان پخش دوقلو‌های جایگزین سارا و نیکا در پایتخت ۷ مشخص شدند؟ + عکس صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ گذری بر ظرفیت نمایش‌های سنتی و آیینی در نقد اجتماعی
سرخط خبرها

فیلم کمدی «چپ راست» از فردا (۲۱ دی ماه ۱۴۰۱) اکران می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۴۷۳۶
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
فیلم کمدی «چپ راست» از فردا (۲۱ دی ماه ۱۴۰۱) اکران می‌شود
فیلم سینمایی «چپ راست» ساخته حامد محمدی در حالی از صبح چهارشنبه ۲۱ دی ماه اکران خود را شروع می‌کند که فقط ۳۰ سالن در اختیار این فیلم قرار گرفته و تنها ۵۸ سانس برای آن باز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم کمدی «چپ راست» سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان قرار است از صبح چهارشنبه ۲۱ دی ماه اکران خود را در سینما‌های سراسر کشور شروع کند. این فیلم در حالیکه فقط چند هفته به آغاز جشنواره فیلم فجر مانده مجوز اکران گرفته و در حالی نمایش عمومی خود را شروع می‌کند که فقط ۳۱ سالن در اختیار دارد و سینما‌ها ۵۹ سانس برای اکران روز اول آن باز کرده‌اند.

کمدی «چپ راست» در حالی با تنها ۳۰ سالن اکران خود را شروع می‌کند که فیلم‌های «بخارست» با در اختیار داشتن ۴۵۵ سالن، «لوپتو» با ۴۵۱ سالن، «بام بالا» با ۳۰۷ سالن، «جزیره فضایی» با ۲۶۵ سالن و «ملاقات خصوصی» با ۲۷۹ سالن در حال اکران در سینما‌ها هستند.

فیلم «چپ راست» بدون انجام هرگونه تبلیغات رسانه‌ای و محیطی از صبح چهارشنبه روی پرده میرود. این فیلم بعد «فرشته‌ها با ه می‌آیند»، «چهارانگشت» و «اکسیدان» چهارمین ساخته سینمایی حامد محمدی است. او فیلم جدیدش را به تهیه‌کنندگی پدرش منوچهر محمدی جلوی دوربین برده و در ساخت آن از حضور بازیگرانی، چون رامبد جوان، پیمان قاسمخانی، سارا بهرامی و ویشکا آسایش بهره برده است.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->