اندر احوال خیال ترویج فرهنگ رضوی در روستا‌ها با بهره گیری از ابزار هنر رونمایی از از بسته شعر دهه کرامت ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع) شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم روایتی شنیده نشده از سازندگان و بانیان قدیمی‌ترین کاشی‌های حرم مطهر رضوی نتیجه دوری از نماز نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی وعده صادق؛ عملیات تنبیهی ایران اسلامی نگاهی به جایگاه کار و کارگر در فرهنگ دینی| دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آماده‌باش خادمان برای خدمت‌رسانی به زائران همزمان با آغاز موج سنگین بارش برف

  • کد خبر: ۱۴۴۸۱۱
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
آماده‌باش خادمان برای خدمت‌رسانی به زائران همزمان با آغاز موج سنگین بارش برف
مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به شرایط جوی ایجاد شده و بارش برف و سرمای شدید، خادمان و خدمتگزاران بارگاه منور رضوی در آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران قرار دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با موج سنگین بارش برف و سفیدپوش شدن مشهد مقدس، خادمان حرم مطهر رضوی با انجام برف‌روبی و پهن کردن فرش‌های پلاستیکی، امکانات لازم را برای تشرف زائران فراهم کرده‌اند. 

مصطفی فیضی، مدیر عالی حرم مطهر رضوی در این باره گفت: با توجه به شرایط جوی ایجاد شده، بارش برف و سرمای شدید، خادمان و خدمتگزاران بارگاه منور رضوی در آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران در اماکن متبرکه قرار دارند و با توجه به همکاری و هم‌افزایی کامل نیرو‌های معاونت اماکن متبرکه رضوی و معاونت خدمات زائران، اقدامات لازم برنامه‌ریزی شده است.

استفاده از ۲۵ هزار مترمربع کف‌پوش پلاستیکی 

فیضی افزود: برای تسهیل تردد زائران محترم و به‌خصوص سالمندان و توان‌یابان عزیز، طی دو روز اخیر تمامی صحن‌های حرم مطهر رضوی و مسیر‌های تشرف به روضه‌ی منوره امام رضا (ع) با ۲۵ هزار مترمربع کف‌پوش پلاستیکی مفروش و آماده‌سازی شده است.

 نمک‌پاشی تمامی مسیر‌های تردد زائران

وی تصریح کرد: همچنین با همکاری ۱۵۰ نفر از نیرو‌های معاونت خدمات زائران، تمامی مسیر‌های تردد زائران نمک‌پاشی شده و از صبح امروز نیز همه مسیر‌ها با ۸ دستگاه ماشین برف‌روب طی دو مرحله برف‌روبی شده است.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی ادامه داد: فضا‌های رواق‌های اماکن متبرکه نیز مجهز به سیستم گرمایشی بوده آماده میزبانی از مهمانان امام هشتم (ع) است.
فیضی این مهم را نیز خاطر نشان کرد که از زائران و مجاوران عزیز درخواست می‌شود برای تردد در صحن‌ها، حتما در مسیر‌هایی که با کف پوش‌ها مهیا شده حرکت کنند.

منبع: آستان نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->