پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

عملیات عبور مهاجمان استقلال از طلسم ۲۷۰ دقیقه‌ای

  • کد خبر: ۱۴۴۹۰۵
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
عملیات عبور مهاجمان استقلال از طلسم ۲۷۰ دقیقه‌ای
مهاجمان استقلال درغیاب محمد محبی اگر بتوانند دربازی با تراکتور گل بزنند، طلسم ۲۷۰ دقیقه گل نزدن را می‌شکنند.
گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در ۲۷۰ دقیقه گذشته فقط یک بار موفق به گلزنی شده و نتوانسته دربخش هجومی عملکرد مطلوبی از خود به جا بگذارد. تنها گل استقلال در این سه بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که این نیز خود نشان دهنده کاهش ضریب گلزنی استقلال در هفته‌های اخیر است. البته تیم ساپینتو به طور کلی نیز آمار مناسبی درگلزنی از خود به جا نگذاشته است و طبق آنچه درجدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته پانزدهم آمده، در ۱۵ بازی ۱۵ گل درکارنامه استقلال به ثبت رسیده است.


                                                        ***

ابتدای فصل وقتی تعداد مهاجمان استقلال به ثبت رسید بسیاری از کارشناسان از باشگاه استقلال بابت عقد قرارداد با این تعداد مهاجم انتقاد کردند. آرمان رمضانی، سجادشهباززاده، محمد محبی، مهدی قایدی و حتی کوین یامگا جزو مردان هجومی استقلال محسوب شدند. شاید به همین دلیل بود که مدیران سابق استقلال قصد داشتند ارسلان مطهری را از لیست کنار بگذارند که قرارداد این بازیکن به گونه‌ای بود که مدیرن سابق موفق به کنارزدن این بازیکن نشدند.

درنهایت استقلال ناچار شد ارسلان مطهری را نیز به ترکیب خود بیفزاید. ضمن اینکه سبحان خاقانی نیز قرار است به این دایره اضافه شود. استقلال درواقع با این حجم از مهاجمان نتوانسته به برترین تیم لیگ درفاز گلزنی تبدیل شود که این وضعیت جای سوال دارد و ساپینتو باید به آن پاسخ دهد.

                                                         ***

دروقوع این ماجرا نقش هافبک‌های استقلال نیز کلیدی است. فصل پیش امیرحسین حسین‌زاده بار مسئولیت را دراین پست به دوش کشید وتوانست به یک هافبک-مهاجم محوری تبدیل شده و علاوه برارسال پاس‌های گل متعدد، خود نیز درنقش گلزن قد علم کند. استقلال دراین فصل تصور می‌کرد با دراختیار گرفتن مهدی قایدی می‌تواند این خلاء را پرکند، اما قایدی تا پایان هفته پانزدهم نتوانسته آن بازیکن قابل انتظار باشد و وظایف خود را به خوبی دراستقلال انجام دهد.

استقلال، اما نیم فصل دیگر فرصت دارد و از همه مهم‌تر بازی فردا مقابل تراکتور است که می‌تواند با یک نتیجه مطلوب، آرامش را به این تیم بازگردانده و ازاستقلال تیمی با انرژی‌تر پدید آورد. البته مهدی پور را هم باید دردایره همین بازیکنان قرار داد که انتظار می‌رود نقش محوری برای استقلال داشته باشد. مهدی‌پور هم با افت مواجه شده و قدری از آن بازیکن اثرگذار فصل پیش فاصله گرفته است که ساپینتو وهمکارانش باید با شناسایی ضعف‌ها اورا دوباره به همان بازیکن اثرگذار تبدیل کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->