اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

دلیل جالب پشیمانی یک بازیکن تراکتور برای پیوستن به استقلال

  • کد خبر: ۱۴۴۹۴۱
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹
دلیل جالب پشیمانی یک بازیکن تراکتور برای پیوستن به استقلال
بازیکن تراکتور که به دنبال پیوستن به استقلال بود گویا از تصمیم خود پشیمان شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بعد از مصاحبه سید محمد حسینی در پایان بازی با استقلال و دامن زدن به شایعه انتقالش به جمع آبی پوشان پایتخت، پاکو خمز سرمربی تراکتور به مدافع خود اعلام کرد برای نیم فصل دوم روی او حساب کرده و به هیچ عنوان اجازه جدایی به وی نخواهد داد. این در حالی است که وی طی مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد به قراردادش با باشگاه تراکتور پایبند است و می‌خواهد در این تیم بماند.

حسینی با تراکتور قرارداد دارد و برخی شایعات اخیر در مورد پیوستن او به استقلال موقعیتش در باشگاه تراکتور را به خطر انداخت. مخصوصا این که حالا هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل این باشگاه است و به خوبی با مسائل حقوقی آشناست. در چنین شرایطی باشگاه تراکتور حسینی را متوجه طبعات جداییش کرد. به طوری که در صورت جدایی قطعا وی بازنده این بازی خواهد بود. از این رو این مدافع که نمی‌تواند از تیمش جدا شود برای این که به نوعی از مربی تیم و مسئولان باشگاه دلجویی کند اعلام کرد قصد جدایی ندارد و این شایعات در پی سوءبرداشت از اظهارات او شکل گرفته است.

به این ترتیب پروژه انتقال مدافع تراکتور به استقلال منتفی است و استقلالی‌ها اگر می‌خواهند مدافع بخرند باید در تیم دیگری به دنبال بازیکن مورد نظر خود باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->