تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد
سرخط خبرها

هندبال ایران امروز به مصاف مونته نگرو می‌رود

  • کد خبر: ۱۴۵۲۴۰
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
هندبال ایران امروز به مصاف مونته نگرو می‌رود
تیم ملی هندبال ایران در چهارمین روز از مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن تائورون آرنا کراکوف لهستان به مصاف مونته‌نگرو می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی ایران که در گروه A این مسابقات با شیلی، مونته‌نگرو و اسپانیا همگروه است، در اولین دیدارش مقابل شیلی قرار گرفت. شاگردان وویوویچ در یک بازی سخت و نفس‌گیر با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ مقابل شیلی به برتری رسیدند و شانس حضورشان در مرحله دوم این رقابت‌ها افزایش یافت، چون به نظر می‌رسید شیلی رقیب مستقیم ایران برای قرار گرفتن بین سه تیم برتر این گروه به شمار می‌رود.
ملی پوشان هندبال ایران در دومین دیدار خود از مرحله گروهی امشب باید به مصاف مونته‌نگرو بروند. در این دیدار وسلین وویوویچ مقابل تیم ملی کشورش قرار می‌گیرد؛ دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.
مونته‌نگرو در اولین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل اسپانیا به میدان رفت و در پایان یک دیدار پایاپای با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ شکست خورد و حالا فقط به پیروزی برابر ایران فکر می‌کند. از طرفی مونته‌نگرو یکی از پدیده‌های هندبال اروپا است که بعد از ۱۰ سال غیبت در مسابقات قهرمانی جهان با پیروزی مقابل یونان در انتخابی اروپا جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرد.
آخرین حضور مونته‌نگرو در مسابقات قهرمانی جهان به سال ۲۰۱۳ یعنی دو سال قبل‌تر از تیم ملی ایران برمی‌گردد و همانند ایران دومین تجربه آن‌ها در این مسابقات است. زوران روگانوویچ هدایت تیم مونته‌نگرو را بر عهده دارد و در این مدت کار فوق‌العاده برای این تیم انجام داده و بهترین بازیکنان را به خدمت گرفته است. میلوش وویویچ گوش چپ، برانکو وویوویچ بغل راست و نبویسا سیمین دروازه‌بان این تیم جزو تاثیرگذارترین بازیکنانشان هستند و تجربه حضور در بوندسلیگا آلمان را در کارنامه دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->