حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

مسابقات جهانی، آموزشگاهی برای ملی‌پوشان

  • کد خبر: ۱۴۸۵۴۴
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
مسابقات جهانی، آموزشگاهی برای ملی‌پوشان
سرمربی تیم‌ملی هندبال از اهداف و عملکرد تیمش در لهستان گفت

وسلین وویوویچ، سرمربی تیم‌ملی هندبال، در پایان مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان درباره عملکرد تیم‌ملی اظهارنظر کرد و گفت: تجربه بازی در چنین تورنمنت بسیار بزرگی را نداشتیم. برخی بازیکنان ما در این رویداد عصبی بودند و برخی دیگر کیفیت بسیار خوبی را در بازی‌ها از خود به نمایش گذاشتند. درست است که به هدف اولیه‌مان یعنی رسیدن به مرحله اصلی رقابت‌ها دست یافتیم، اما من همیشه به‌دنبال نتایج بهتر و جایگاه‌های بالاتر هستم.

سرمربی تیم‌ملی هندبال مردان درباره بازی‌کردن مقابل تیم‌های بزرگی مانند فرانسه، اسلوونی و اسپانیا گفت: بازی‌کردن برابر تیم‌های قدرتمندی مانند فرانسه، اسپانیا و اسلوونی کار آسانی نیست. این رویداد یک آموزشگاه بسیار خوب برای بازیکنان ملی‌پوش ایران بود. از ابتدای امضای قراردادم با فدراسیون هندبال تا آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان تلاش کردم بازیکنان را برای آنچه در این رویداد بسیار مهم در انتظار آن‌هاست، آماده کنم؛ اما شاید برخی‌ها گفته‌های من را تا آغاز دیدار‌های تیم‌ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان جدی نگرفتند.

او درباره ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه گفت: من کسی هستم که از چالش‌های بزرگ ترسی ندارم و برای من جوان یا مسن‌بودن یک بازیکن اهمیتی ندارد، بلکه برای من کیفیت خوب یا بد بازیکن مهم است. ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه همیشه خوب است، اما وقتی که بر سر دوراهی قرار می‌گیرید، یک بازیکن جوان را در ترکیب قرار می‌دهید و نمی‌خواهید این انتخاب اشتباه باشد. من فکر می‌کنم در لیگ هندبال ایران بازیکنان جوان بسیاری حضور دارند که توانایی رسیدن به تیم‌ملی را دارند.

زمان شکست‌دادن اروپایی‌ها خواهد رسید

سرمربی تیم‌ملی هندبال درباره اینکه تیم‌ملی می‌توانست عملکرد بهتری در دیدار مقابل مونته‌نگرو و لهستان داشته باشد، گفت: به‌زودی زمان آن فرامی‌رسد که تیم‌های هندبال ایران تیم‌های اروپایی را شکست دهند. ما مقابل مونته‌نگرو و لهستان به‌دلیل اشتباهات فنی زیاد شکست خوردیم و این مشکل با تمرینات زیاد و انجام دیدار با تیم‌های قدرتمند برطرف خواهد شد.

من هنوز همه بازیکنان شاغل در لیگ هندبال ایران را به‌صورت کامل نمی‌شناسم و به همین دلیل، توصیه‌های اولیه را از همکارانم در تیم‌ملی گرفتم. افرادی که می‌گویند در تیم‌ملی چندین بازیکن با سن زیاد داریم، شاید درست بگویند، اما تا پیش از حضور بازیکن در زمین و بازی‌کردن برابر تیم‌های حریف، من نمی‌توانم آن بازیکن را کنار بگذارم.

این را نیز در نظر بگیرید که ما بازیکنانی با سن بیشتر در تیم‌ملی داشتیم که در قهرمانی جهان عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و همین هم سبب شد عملکرد تیم‌ملی در این رویداد خوب باشد. او درباره پیشرفت و حضور موفق‌تر تیم‌ملی ایران و نیاز‌های هندبال ایران هم گفت: برای پیشرفت بیشتر در هندبال ایران نیازمند داشتن یک لیگ قوی‌تر، باشگاه‌های قوی، داوران خوب و البته دادن فضای خوب به تیم‌ملی هستیم. تیم‌ملی باید بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی بیشتری داشته باشد و مربیان هندبال ایران باید روند هندبال جهان را دنبال کنند.

البته همه این‌ها فقط از طریق فدراسیون میسر نخواهد شد و نهاد‌های مختلف دولتی باید بیشتر از فدراسیون هندبال ایران پشتیبانی کنند. افتخار می‌کنم که عهده‌دار سرمربیگری تیم‌ملی هندبال ایران بودم و هرجایی که می‌روم، تلاش می‌کنم درباره ایرانیان بهترین‌ها را بگویم و این تفکری را که از مردم ایران در برخی‌ها وجود دارد، بهبود ببخشم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->