نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

ال‌کلاسیکو در صحرا

  • کد خبر: ۱۴۵۴۷۹
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
ال‌کلاسیکو در صحرا
بارسا و رئال امشب فینال سوپرجام اسپانیا را در عربستان برگزار می‌کنند

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئال و بارسا درحالی امشب در فینال سوپرجام اسپانیا در ریاض عربستان به‌مصاف هم می‌روند که شاگردان ژوای به‌دنبال گرفتن انتقام شکست بازی رفت در لالیگا و بازیکنان آنجلوتی به‌دنبال تکرار پیروزی‌های خود هستند. ریاض عربستان این روز‌ها میزبان سوپرجام اسپانیاست.

دو مسابقه نیمه‌نهایی چهارشنبه‌شب و پنجشنبه‌شب برگزار شد و تیم‌های رئال‌مادرید و بارسلونا با برتری برابر والنسیا و رئال‌بتیس به فینال سوپرجام راه پیدا کردند تا شاهد یک ال‌کلاسیکو در بازی نهایی باشیم. امشب از ساعت ۲۲:۳۰ رئال و بارسا در فینال سوپرجام اسپانیا به‌مصاف هم می‌روند، دو تیمی که در لالیگا نیز رقابت نزدیکی برای قهرمانی در این فصل دارند و رده‌های اول و دوم جدول را به خودشان اختصاص داده‌اند. بارسا با ۴۱ امتیاز صدرنشین است و رئال با ۳۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد. حالا این دو مدعی همیشگی لالیگا، این‌بار دوباره در سوپرجام به هم رسیده‌اند تا پس از سه ماه که از آخرین مصاف دو تیم می‌گذرد، یک ال‌کلاسیکوی دیگر در انتظار هواداران فوتبال باشد.

بارسا به‌دنبال انتقام

رئال و بارسا آخرین‌بار ۲۴ مهر در اولین ال‌کلاسیکوی این فصل و در هفته نهم لالیگا به‌مصاف هم رفتند. در این مسابقه شاگردان کارلو آنجلوتی ۳ بر ۱ برابر بارسا در سانیتاگوبرنائو به پیروزی رسیدند تا برنده ال‌کلاسیکوی دور رفت لالیگا لقب بگیرند. باتوجه‌به برتری دو تیم در نیمه‌نهایی سوپرجام برابر حریفانشان، حالا پیش از ال‌کلاسیکوی دور برگشت در لالیگا، امشب یک‌بار دیگر دو تیم در ریاض برابر هم قرار می‌گیرند. نبردی که بار دیگر سبب خواهد شد هواداران فوتبال در سراسر دنیا ساعت‌هایشان را برای تماشای این بازی جذاب کوک کنند تا تماشای نبرد جذاب شاگردان ژاوی و آنجلوتی را از دست ندهند.

همان ورزشگاه، همان شهر

دو غول فوتبال اسپانیا درحالی امشب در ورزشگاه ملک‌فهد ریاض رودرروی هم قرار می‌گیرند که سال گذشته، همین ورزشگاه شاهد مصاف دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی بود. بارسلونا به‌عنوان قهرمان جام‌حذفی و رئال‌مادرید به‌عنوان نایب‌قهرمان لالیگا به این مسابقات پا گذاشته بودند و درنهایت این رئال‌مادرید بود که با شکست‌دادن بارسلونا، به دیدار فینال صعود کرد و درنهایت قهرمان شد. درحالی‌که بارسلونا دوبار در جریان دیدار، بازی عقب‌افتاده را به تساوی کشید، در نیمه نخست وقت‌های اضافه، فده والورده گل برتری کهکشانی‌ها را وارد دروازه بلوگرانا کرد و آبی‌واناری‌ها دیگر موفق به پاسخ‌دادن این گل نشدند.

یک پیروزی تا نخستین جام ژاوی

حالا درحالی دو تیم امشب به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت که رئال ۲۴ ساعت بیشتر از بارسلونا استراحت کرده است و در صورت تکرار پیروزی، تعداد قهرمانی‌هایش در تاریخ این مسابقات را با تعداد قهرمانی‌های بارسلونا برابر خواهد کرد. از طرف مقابل، اما ژاوی که فقط یک پیروزی تا فتح نخستین جام دوران مربیگری‌اش در بارسلونا فاصله دارد، به‌هیچ‌عنوان راضی به شکست نخواهد شد، به‌ویژه اینکه شاگردانش فرصت انتقام از رئال را این‌بار در دیدار فینال غنیمت خواهند شمرد.

تیم پیروز در این دیدار درحالی‌که رئال و بارسا مدعیان اصلی فتح لالیگا در این فصل هستند، با روحیه‌ای دوچندان مسابقاتش را از سر خواهد گرفت و هر تیمی پیروز این مصاف حساس در صحرای ریاض باشد، با یک تیر دو نشان می‌زند و علاوه بر فتح جام، روحیه‌ای دوچندان برای ادامه مسابقات فشرده داخلی خواهد گرفت.

تقابل بهترین خط دفاع با خطرناک‌ترین خط آتش

بارسلونا در دیدار مقابل بتیس، ترک عادت نکرد و مانند هشت دیدار گذشته رودررو، دروازه‌اش را مقابل بتیس بازشده دید. شاگردان ژاوی که این فصل بهترین خط دفاعی را در میان تیم‌های حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی در اختیار دارند، در این دیدار خط دفاعی پراشتباهی داشتند و تکرار چنین اشتباهاتی مقابل خط آتش رئال که بهترین مهره‌های تهاجمی در فوتبال اسپانیا را دارد، جام را از آن‌ها دور و دورتر خواهد کرد.

در طرف مقابل، مادریدی‌ها این فصل با ۳۶ گل، بهترین خط حمله را بین تیم‌های اسپانیایی دارند و امشب هم امیدوارند خط آتش قدرتمندشان بتواند آن‌ها پیروز از میدان خارج کند. البته رئالی‌ها این فصل در خط دفاع آسیب‌پذیر نشان داده‌اند و همین موضوع امید بارسایی‌ها را در این دیدار افزایش می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->