پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

راز و رمز‌ های تعمیر اسپرسو ساز به گفته کالابازرگان

  • کد خبر: ۱۴۵۹۱۲
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
راز و رمز‌ های تعمیر اسپرسو ساز به گفته کالابازرگان
همه چیز درباره تعمیرات اسپرسو ساز را در این مطلب بخوانید.

گزارش آگهی

تعمیر اسپرسو ساز خود می تواند بسیار سرگرم کننده باشد و بدیهی است که صرفه جویی قابل توجهی دارد. اگر می خواهید اسپرسو ساز خود را تعمیر کنید، چند چیز بسیار مهم است:

مراقب باشید و از عقل سلیم استفاده کنید: ما با برق (220 ولت !!!) و گرما (+ 100 درجه !!!) کار می کنیم.

مطمئن شوید که دستگاه خنک شده است و دوشاخه برق را از پریز جدا کنید

ابزار خوب بسیار مهم است، آچار و پیچ گوشتی مناسب خوب از آسیب زیاد جلوگیری می کند!

اگر از وضعیت خود مطمئن نیستید، متوقف شده و دستگاه را برای کمک به یک متخصص ببرید.

سازنده مسئولیتی در قبال هرگونه آسیبی که در حین تعمیر دستگاه شما ایجاد می شود، ندارد.

راز و رمز‌ های تعمیر اسپرسو ساز به گفته کالابازرگان

مشکلات و تعمیرات رایج اسپرسو ساز

تمیز کردن: تمیز کردن دستگاه اسپرسو ساز شما شاید مهمترین چیز در کل تجربه قهوه شما باشد! تفاله های قدیمی قهوه طعم بدی به اسپرسوی تازه دم می دهد. عمر دستگاه شما با آسیب قهوه به مواد دستگاه شما کاهش می یابد. ماشین‌ های دارای شیر سه‌طرفه (Rancilio، Ascaso Professional و دیگران) یا گروه‌ های دم کردن E61 باید مرتباً شستشو شوند. همیشه به دستورالعمل های دستگاه اسپرسو ساز خود مراجعه کنید یا دستورالعمل های خاص را در هر دستگاه مشاهده کنید.

رسوب زدایی: رسوب زدایی دستگاه باید گاهی انجام شود. فرکانس به نوع منبع گرمایش (دیگ بخار، مبدل حرارتی یا ترمو بلوک) و سختی آب در منطقه شما بستگی دارد. برای اکثر ماشین ها، 1 یا 2 بار در سال کافی است. از رسوب زدایی استفاده کنید که مخصوصاً برای دستگاه های اسپرسو ساز طراحی شده است، بدون سرکه. برای دستورالعمل های مشخص شده به توضیحات روی بسته نگاه کنید. استفاده از فیلتر آهکی بر روی شیلنگ مکش توصیه می شود. این را هر 6 ماه یکبار تعویض کنید، اگر آب خیلی سخت است باید زودتر تعویض شود. همیشه به دستورالعمل های دستگاه اسپرسو ساز خود مراجعه کنید.

دما: دمای صحیح واحد دم برای اسپرسوی شما بسیار مهم است. یکی از راه‌ های تشخیص اینکه آیا دستگاه شما دمای مناسبی دارد این است که به رنگ کرما نگاهی بیندازید (دانه‌ های قهوه اسپرسو، درست آسیاب کردن و مقدار مصرف!) اگر رنگ کرما خیلی روشن است، دما خیلی پایین است. کرما خیلی تیره است یا وقتی حتی ناپدید می شود، دستگاه خیلی داغ است. اندازه گیری دما با دماسنج معمولاً نتیجه متفاوتی می دهد و بسیار کمتر از دمای واقعی خواهد بود. این روشی نیست که ما از آن برای آزمایش دما استفاده کنیم.

راز و رمز‌ های تعمیر اسپرسو ساز به گفته کالابازرگان

سایر مشکلات اسپرسو ساز ها

نحوه خروج آب از واحد دم کردن (بدون نگهدارنده فیلتر) یک راه بصری خوب برای مشاهده اینکه آیا دما در جهت درست است یا خیر، می باشد. آب اول باید با مقداری بخار/بخار جمع شود، آب اول باید بین 90 تا 100 درجه باشد. بخار باید به سرعت کاهش یابد.

برای ماشین های دارای مبدل حرارتی می توان فشار را به سمت بالا یا پایین تنظیم کرد. آهک می تواند دمای پایینی ایجاد کند. برای ماشین هایی که دما را با ترموستات تنظیم می کنند، می توان با دما های مختلف بازی کرد.

آسیاب قهوه: آسیاب های قهوه باید هر 6 ماه یکبار تمیز شوند، این کار را با جدا کردن آسیاب از هم جدا کنید. برای اکثر آسیاب ها می توان قسمت بالایی را بیرون آورد. همه چیز را با برس تمیز کنید. (مراقب شل شدن قطعات باشید) ظرف خود آسیاب را با آب داغ تمیز کنید. دیسک های آسیاب با نگهداری مناسب عمر طولانی دارند. اگر هیچ سوراخی روی دیسک ها وجود نداشته باشد، می توانید با انگشت احساس کنید. سایر مواد زائد از طریق قهوه می توانند به دیسک ها آسیب برسانند. همیشه با دستورالعمل های آسیاب خود دقت کنید.

نشتی ها: در دستگاه های اسپرسو ساز کارخانه ها از قطعاتی برای عدم نشتی استفاده می کنند. برای جلوگیری از نشتی، همیشه اتصالات را که با نوار تفلون / نوار گاز یا قفل مهره ثابت شده‌اند بچرخانید.

راز و رمز‌ های تعمیر اسپرسو ساز به گفته کالابازرگان

چه زمانی اسپرسو ساز را برای تعمیر ارجاع دهیم؟

چه زمانی باید دستگاه خود را برای سرویس بفرستید و هزینه آن چقدر است؟ هرگز پاسخ روشنی برای آن وجود ندارد.

پاسخ تا حد زیادی به شرایط آبی که استفاده می کنید بستگی دارد، مانند سختی آب. میزان استفاده، نحوه نگهداری از دستگاه توسط مالک با نرم کردن آب و شستشوی منظم هد گروپ ها، همه اینها وضعیت دستگاه را تعیین می کند. همچنین ماموریت ماشین چقدر حیاتی است؟ برخی از فرآیند های تعمیر و نگهداری، مانند رسوب زدایی، ممکن است به همان اندازه که می تواند به دستگاه آسیب برساند. به این ترتیب، همیشه بهتر نیست که بیش از حد ماشین‌ ها را بدون نیاز به سرویس‌دهی کنید.

ما دستگاه را به دو قسمت اصلی تقسیم می کنیم.

قسمت جلویی دستگاه اسپرسوساز از هد گروپ و نازل های بخار تشکیل شده است.

سیستم مدار داخلی آب که از کنترل کننده های فشار، تنظیم کننده ها، پمپ، المنت گرمایشی، پروب های آب، شیر های کمکی و غیره تشکیل شده است. معمولاً این قسمت است که بیشترین ساییدگی و پارگی را می گیرد، زیرا در آن جا کاربر کار های زیادی را متحمل دستگاه می کند. واشر ها سفت می شوند، چرخ دنده ها ممکن است فرسوده شوند، محفظه ها مسدود می شوند. اگر در این ناحیه با مشکل ساییدگی مواجه هستید، این یک خبر خوش است، زیرا معمولاً رفع آن آسان است. اساساً تعویض قطعات جدید، تمیز کردن محفظه ها، تعویض واشر و غیره ممکن است کمی طول بکشد، اما تا حد زیادی قابل حل است. سخت است بگوییم چه زمانی واقعاً نیاز به تعمیر و نگهداری برای این بخش دارید، ما می گوییم این کار را فقط در صورت لزوم انجام دهید. اکثر کاربران قطعات را خریداری می کنند و خودشان آن را تعمیر می کنند، به خصوص برای محیط تجاری. معمولا اپراتور ها مشکل را در اسرع وقت برطرف می کنند تا اینکه ترتیبی دهند که دستگاه برای تعمیر بازگردانده شود.

راز و رمز‌ های تعمیر اسپرسو ساز به گفته کالابازرگان

تعمیرات تخصصی دستگاه اسپرسو ساز

اکثر افراد چیز زیادی در مورد قسمت بعدی که سیستم مدار آب است در نظر نمی گیرند. این بزرگترین حماقت است. مشکل سیستم مدار آب اغلب به دلیل تشکیل رسوب آهک است.

رسوبات آهک اساساً ذرات جامدی هستند که از مواد معدنی موجود در آب تشکیل می شوند. هرچه آب شما سخت تر باشد، بیشتر می تواند تشکیل شود. رسوب آهک می‌ تواند در هر نوع دستگاه اسپرسو ساز، از جمله دستگاه ‌های اتوماتیکی که در بیشتر فروشگاه ها فروخته می‌ شوند، تشکیل شود. رسوب آهک بزرگترین آسیب برای دستگاه اسپرسو ساز است و اغلب علت بسیاری از مشکلات فنی است. برای دستگاه اسپرسو ساز مانند سرطان است که مستقیماً بر طول عمر آن تأثیر می گذارد.

اگر مشکل رسوب آهک دارید، دردسر بزرگی خواهید داشت و باید تصمیمات سخت زیادی بگیرید، اغلب با تعمیرات گران قیمت.

اگر در مورد انجام تعمیر و نگهداری در قسمت اول صحبت می کنید، ما می گوییم، بسته به اینکه می خواهید خودتان تعمیر کنید یا از کسی بخواهید آن را تعمیر کند، می توانید آن را در 1٪ -20٪ از هزینه دستگاه تعمیر کنید. ما معمولاً به مردم توصیه می‌کنیم که خودشان تعمیر کنند، زیرا تعمیر آنها دقیقاً سخت نیست. بازگرداندن دستگاه نه تنها هزینه کار، زمان، بلکه هزینه حمل و نقل به نقطه خدمات را نیز برای شما به همراه خواهد داشت و علاوه بر هزینه بحث زمان هم مطرح می شود.

و در اخر برای کسب اطلاعات بیشتر و تعمیرات اسپرسوساز های خود با واحد فروش و خدمات تخصصی سایت کالابازرگان تماس حاصل فرمایید . 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->