استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

میزبانی کیان بحران‌زده در خانه

  • کد خبر: ۱۴۶۲۳۶
  • ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
میزبانی کیان بحران‌زده در خانه
تنها تیم فوتبال لیگ برتری خراسان رضوی در حالی باید در نیشابور به میدان برود که در خطر سقوط به دسته ۲ قرار دارد

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ نمایندگان خراسان رضوی در پایان هفته به مصاف حریفان خود می‌روند؛ فوتسالی‌ها در زمین حریف باید بازی کنند و فوتبالی‌ها در خانه میزبان هستند.

«خانه من» برابر کیمیا در اسفراین

هفته دوازدهم از لیگ برتر فوتسال بانوان امروز پنجشنبه با پنج دیدار پیگیری می‌شود. تیم فوتسال خانه من مشهد در این هفته باید در اسفراین با کیمیا دیدار کند. هفته گذشته خانه من یک شکست دور از انتظار مقابل مهرعظام در خانه تجربه کرد که این شکست مشهدی‌ها را به رده چهارم بازگرداند. با شروع نیم‌فصل دوم فعلا یک پیروزی و یک شکست برای شاگردان رضاپور ثبت شده است. امروز این تیم کار آسانی مقابل تیم قعرنشین لیگ خواهد داشت. کیمیای اسفراین تا به الان هیچ بردی نداشته و ۸۴ گل از حریفان دریافت کرده است.

این تیم فقط هفت گل توانسته‌است وارد دروازه حریفان خود کند. در دور رفت مشهدی‌ها در خانه، کیمیای اسفراین را ۵ بر ۱ شکست دادند و حالا جز پیروزی از خانه من انتظار نمی‌رود. نماینده مشهد این شانس را دارد که با پیروزی مقابل قعر‌نشین بتواند جایگاه خود در جدول را بهبود بخشد. تیم سوم جدول سایپاست و در صورت شکست مقابل پارس‌آرای شیراز، مشهد به رده سوم بازخواهد گشت. دیدار جذاب نیز در رقابت صدرنشین یعنی هیئت آمل و مهرعظام رقم می‌خورد. هنوز هیچ تیمی آمل را متوقف نکرده است.

کیان بحرانی‌تر از همیشه

اما در آخرین روز از دی‌ماه، لیگ برتر فوتبال بانوان پیگیری می‌شود که پنج دیدار نیز فردا جمعه برگزار می‌شود. کیان نیشابور که هفته گذشته در زمین حریف حاضر نشد، باید در خانه خود از شهرداری سیرجان میزبانی کند. کیان وضعیتی کاملا بحرانی دارد و در یک‌قدمی سقوط به دسته دوم قرار گرفته است. در طول یک ماه کیان در دو بازی غیبت داشته و با وجود جریمه ۲۰‌میلیون تومانی این کار را تکرار کرده است. گلاره ناظمی می‌گوید پرونده کیان در حال بررسی است و احتمال سقوط این تیم وجود دارد. کیان نیشابور روز‌های شلوغی داشته و در مسابقات مختلف همچون فوتبال نوجوانان و فوتسال دانشگاهی حضور پررنگی داشت، اما در مقابل، تیم لیگ برتری این باشگاه در بحرانی‌ترین حالت بدون زمین تمرینی و زمین میزبانی از مسابقات به‌سر می‌برد.

کیان فردا میزبان شهرداری سیرجان است؛ سیرجان تیم سوم جدول است و برای بازگشت به کورس قهرمانی به سه امتیاز این دیدار آسان نیاز دارد. کیان هم به‌جز یک پیروزی و یک تساوی امتیازی کسب نکرده و در قعر جدول، نهم است. در بالای جدول خاتون به مصاف پالایش گاز ایلام می‌رود و سپاهان نیز حریف ایساتیس فارس است که برای بالانشینان بازی‌های نسبتا آسانی خواهد بود.

جذابیت سوپرلیگ در بالای جدول

سوپرلیگ فوتسال نیز به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود. جذاب‌ترین بازی به دیدار پالایش نفت آبادان و نصر فردیس تعلق می‌گیرد. این دو تیم شانه به شانه هم در جدول قرار دارند و لغزش هرکدام می‌تواند سرنوشت بالانشینان را تغییر دهد. بازی مهیج دیگر تقابل پیکان و ملی حفاری است. اردلان، سرمربی تیم صدرنشین، در حالی باید با شاگردان سرمربی تیم ملی روبه‌رو شو‌د که قرار است شاگردانش چند روز دیگر زیر نظر فروزان سلیمانی راهی کافا شوند.

اردلان پیکان را به جاده قهرمانی هدایت می‌کند، ولی فروزان سلیمانی با وجود هدایت تیم ملی، تیمش در پایین جدول جای دارد. در دیگر دیدار‌ها رایزکو با فجر شیراز و مس با نطنز بازی خواهد داشت. بعد از این دیدار، بازیکنان منتخب راهی اردوی ملی خواهند شد و لیگ به مدت یک هفته تعطیل می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->