افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی
سرخط خبرها

وزغ غول پیکری که رکورد گینس را شکست + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۴۶۳۸۱
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
وزغ غول پیکری که رکورد گینس را شکست + فیلم و عکس
جنگلبانان استرالیایی پس از کشف یک وزغ «غول پیکر» در یک پارک ساحلی، آن را کشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، این وزغ قهوه‌ای رنگ که از گونه وزغ نیشکر بود، دو کیلو و ۷۰۰ گرم وزن داشت و طول بدن آن به اندازه دست انسان بود. 

وزغ نیشکر گونه‌ای مهاجم از قورباغه‌هاست که جنگلبانان آن را «تهدیدی» برای زیست بوم استرالیا می‌دانند. 

آنها در جریان گشت‌زنی در پارک ملی «کانوی» در ساحل ایالت کوئینزلند با این وزغ «غول پیکر» روبرو شدند. بزرگترین قورباغه جهان سال ۱۹۹۱ با وزن دو کیلو و ۶۵۰ گرم در رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده بود. 

جنگلبانی که این وزغ نیشکر را مشاهده کرده بود می‌گوید در ابتدا نمی‌توانست باور کند که این حیوان چه قدر «بزرگ و سنگین» است. 

این وزغ نیشکر به دلیل تاثیر مخربی که برای زیست‌ بوم داشت از سوی جنگلبانان کشته شد. اکثر وزغ‌های نیشکر در استرالیا به سرنوشت مشابهی دچار می‌شوند. 

به گزارش یورونیوز، لاشه این وزغ «غول پیکر» به موزه تحقیقات کوئینزلند اهداء شد. وزن آن تقریبا به اندازه یک نوزاد تازه متولد شده انسان بود. 

وزغ غول پیکری که رکورد گینس را شکست + فیلم و عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->