واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۴ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«قاتل» دیوید فینچر چه زمانی اکران می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۴۶۴۰۱
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
«قاتل» دیوید فینچر چه زمانی اکران می‌شود؟
پاییز سال آینده فیلم «قاتل» ساخته دیوید فینچر کارگردان سرشناس در سینما‌های جهان اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم «قاتل» به کارگردانی دیوید فینچر برای نتفلیکس تریلری نوار است که با بازی مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتون ساخته شده و قرار است نوامبر ۲۰۲۳ به نمایش درآید.

پس از آن که یک دهه ساخت این فیلم معوق ماند، سرانجام نتفلیکس حقوق آن را از پارامونت خرید تا دیوید فینچر بتواند آن را کارگردانی کند.

این کارگردان که برنده گلدن گلوب است و ۳ نامزدی اسکار در کارنامه دارد برای ساخت فیلم‌هایی، چون «شبکه اجتماعی»، «منک»، «دختر گمشده»، «هفت» و «زودیاک» شناخته می‌شود.

فینچر در «قاتل» با اندرو کوین واکر نویسنده «هفت» دوباره همکاری کرده است. واکر فیلمنامه فیلم‌های دیگری، چون «گرگینه» و «اسلیپی هالو» را نوشته است.

گرچه فینچر در ۵ سال اخیر تقریبا به صورت انحصاری با نتفلکیس کار کرده است، اما آن‌ها به صورت رسمی در نوامبر ۲۰۲۰ قراردادی ۴ ساله امضا کردند تا این همکاری را انحصاری کند. وی سازنده شماری از بزرگ‌ترین پروژه‌های نتفلیکس در دهه اخیر بوده که شامل «منک»، «عشق مرگ و روبات‌ها»، «خانه پوشالی» و «شکارچی ذهن» بوده است.

فیلم «قاتل» با اقتباس از یک مجموعه رمان گرافیکی فرانسوی به قلم الکسیس نولنت با تصویرپردازی لوک جاکامون اقتباس شده که داستان قاتل بی نامی را روایت می‌کند که پس از سال‌ها بهترین بودن در کارش، دیگر نمی‌خواهد قاتل باشد، اما باید جواب مشتری‌هایش را بدهد. این مجموعه از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۷ منتشر می‌شد.

مایکل فاسبندر نامزد اسکار و گلدن گلوب که بازیگر فیلم‌هایی، چون «مردان ایکس»، «۱۲ سال بردگی» و «استیو جابز» بوده در نقش قاتل ظاهر شده است. در مقطعی گفته می‌شد برد پیت قرار است در این نقش بازی کند.

این فیلم در چندین قاره و کشور فیلمبرداری شده که نیواورلئان، شیکاگو، جمهوری دومینیکن، پاریس از جمله آنهاست. گفته شده اواخر نوامبر فیلمبرداری فیلم در سانتودومینگو انجام و فیلمبرداری در نهایت تا نیمه مارس ۲۰۲۲ تمام شد.

این فیلم قرار است ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ توسط نتفلیکس منتشر شود.

فینچر قرار است پیش‌درآمد «محله چینی‌ها» فیلم مشهور سال ۱۹۷۴ را هم برای نتفلیکس بسازد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->