عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد
سرخط خبرها

مدارس و ادارات اصفهان فردا یکشنبه (۲ بهمن ۱۴۰۱) تعطیل شد

  • کد خبر: ۱۴۶۵۷۳
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
  • ۲
مدارس و ادارات اصفهان فردا یکشنبه (۲ بهمن ۱۴۰۱) تعطیل شد
براساس تصمیم کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، دورکاری ادارات در اصفهان و در برخی شهرستان‌ها برای روز یکشنبه، دوم بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی صدور هشدار نارنجی وضعیت هوا و استقرار توده هوای سرد و سنگین، پایداری جو و رطوبت بالا که سبب تشدید شرایط آلودگی هوا، انباشت آلاینده‌ها در روزهای گذشته و قرارگیری شاخص کیفیت هوای اصفهان و مناطق مجاور در شرایط ناسالم برای عموم شده است، با تصمیم این کمیته، همه ادارات و بانک‌ها در شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، زرین‌شهر و فولادشهر و نیز بخش‌های مرکزی شهرستان‌های شاهین‌شهر و نجف‌آباد و شهر سجزی برای دومین روز متوالی به‌صورت دورکار فعالیت کنند.

وی افزود: مراکز امدادی، خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد.

شیشه‌فروش یادآور شد: طبق اعلام قبلی از مصوبات این کارگروه، یکشنبه دوم بهمن‌ماه مدارس و مراکز آموزشی در شهرستان‌های یاد شده به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند و امتحانات دانشگاه‌ها مطابق برنامه برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در شهر اصفهان همچنان از درب منزل اجرایی خواهد شد و ضمن جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند.

شیشه‌فروش اضافه کرد: فعالیت تمامی واحدهای صنعتی شناسایی شده در تشدید آلایندگی هوا ازجمله واحدهای تولید شن و ماسه، آجر و آسفالت با نظارت محیط زیست و به‌صورت موقت تعطیل اعلام شد.

وی افزود: مطابق با تصمیم این کمیته، ایستگاه‌های سلامت با هدف اطلاع‌رسانی، آموزش و ارائه خدمات مرتبط، در میادین بزرگ و پرترافیک شهرها توسط دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان استقرار خواهند یافت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان توصیه کرد شهروندان ضمن اجتناب از حضور و انجام فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز و هسته‌های مرکزی و پرترافیک شهرها درصورت حضور در این اماکن حتما از ماسک استفاده کنند.

مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۲بهمن هم مجازی است

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز گفت: طبق اعلام کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان کلیه دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزشی در شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، لنجان و نیز بخش‌های مرکزی شهرستان‌های شاهین‌شهر و نجف‌آباد و شهر سجزی فردا یکشنبه غیرحضوری است. 

جلال سلمانی افزود: بر اساس تصمیم کیمته اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، امتحانات مدارس در روزهای شنبه و یکشنبه یکم و دوم بهمن‌ماه طبق برنامه قبل برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آزمون‌های المپیاد نیز در روزهای شنبه و یکشنبه طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

سلمانی تاکید کرد: آموزش‌های غیرحضوری از طریق پلتفرم‌های داخلی در طی این دو روز برگزار خواهد شد و نظارت بر برگزاری دقیق کلاس‌ها طبق برنامه درسی بر عهده مدیران محترم مدارس خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
0
گند بزنن به این کشور که بیشرفهایی داریم که کشور را با مازوت سوزی بگا دادند بعدم با این تعطیلات دهن ملتو آسفالت کردید خدا لعنتتون کنه لعنت به زن و بچه هاتون
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
جمهوری‌اسلامی‌خواستید؟!!حالا‌رنج‌بکشید‌‌ودهنتان‌‌سرویس
شود‌تا‌این‌مذهب‌پنچر‌‌‌‌حاکم‌بر‌مال‌وجان‌ناموستان‌باشد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->