سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۴۸ حادثه سقوط درخت در برف مشهد

  • کد خبر: ۱۴۶۹۱
  • ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
۴۸ حادثه سقوط درخت در برف مشهد
براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در پی بارش‌های اخیر برف، طی ۳۱ ساعت گذشته، ۴۸ مورد حادثه سقوط درخت به سامانه فوریت‌های ۱۲۵ اعلام شد.
محمد حسن سیرجانی، به گفته امیر عزیزی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد در این مدت زمان ۳۸ مورد از مأموریت‌های آتش‌نشانان مشهد مربوط به سقوط درخت بر روی خودرو بوده است که به غیر از ایراد خسارت مالی به شخصی آسیب نرسیده است.
 
علاوه بر این ۸ مورد سقوط درخت بر روی دیوار منازل مسکونی، ۲ مورد سقوط درخت بر روی سایبان پارکینگ‌های خودرو در منازل و یک مورد هم سقوط درخت بر روی شبکه برق از موارد دیگری بوده که در این مدت آتش‌نشانی اعلام و مأموران امداد و نجات این سازمان را سرخط پیگیری این حوادث کرده است.

طبق اعلام امیر عزیزی همه ۴۹ ایستگاه آتــش‌نشـانی مشهد از دو روز گذشته به حالت آماده‌باش درآمده‌اند تا در صورت بروز حادثه بلافاصله وارد عمل شوند. این مقام مسئول با بیان اینکه دمای استان در حال گرم‌شدن است و افزایش احتمال ریز ش برف و یخ درختان ادامه داد: از تمامی شهروندان درخواست می‌شود تاحدامکان خودرو‌های خود را در زیر درختان پارک نکنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->