کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

کابوس توپچی‌ها؛ احتمال شکستگی دنده ستاره آرسنال

  • کد خبر: ۱۴۷۶۵۷
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کابوس توپچی‌ها؛ احتمال شکستگی دنده ستاره آرسنال
مصدومیت توماس پارتی، هافبک آرسنال، بسیار جدی به نظر می‌رسد و این موضوع باعث نگرانی کادر فنی و مدیران این تیم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، آرسنال شب گذشته در دور چهارم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر منچسترسیتی به میدان رفت و با تک گل ناتان آکه برابر این تیم شکست خورد.
توپچی‌ها نه تنها با این شکست از جام حذفی کنار رفتند، بلکه حالا با مصدومیت جدی یکی از ستاره‌های تیم‌شان نیز روبرو هستند که ممکن است کار را برای آن‌ها دشوار کند.
پارتی شب گذشته از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته بود، اما در آغاز نیمه دوم و به دلیل احساس درد شدیدی که داشت نتوانست به کارش ادامه دهد و حالا آرتتا اعلام کرده که این بازیکن باید تست ام آر آی انجام دهد تا میزان مصدومیتش مشخص شود.
گفته می‌شود که این احتمال وجود دارد که یکی از دنده‌های این بازیکن دچار شکستگی شده باشد و این اصلا خبر خوبی برای آرسنال که در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارد نیست.
آرتتا پس از پایان این بازی اعلام کرد که این بازیکن در طول نیمه اول با احساس درد شدید بازی کرده، اما در نیمه دوم نتوانسته به کار ادامه دهد و مجبور شده از زمین بازی بیرون برود. این مربی اسپانیایی تاکید کرد که هنوز مشخص نیست که مصدومیت این بازیکن دقیقا چیست.
غیبت پارتی خصوصا اگر طولانی باشد ممکن است شرایط را برای آرسنال بسیار دشوار کند، چون او یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم آرتتا تا به این جای فصل بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->