رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

یمن: به پروژه مقابله با صهیونیست‌ها از یمن تا فلسطین و ایران پایبندیم

  • کد خبر: ۱۴۷۷۴۹
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
یمن: به پروژه مقابله با صهیونیست‌ها از یمن تا فلسطین و ایران پایبندیم
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن گفت: ما به پروژه مقابله با دشمن صهیونیستی از یمن تا فلسطین و ایران پایبندیم و از دولت و مردم ایران به خاطر ایستادگی در کنار مردم یمن تشکر می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالعزیز بن‌حبتور، نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در صنعا امروز شنبه با تمجید از عملیات قهرمانانه گروه های مقاومت در قدس اشغالی گفت که ما به پروژه مقابله با دشمن صهیونیستی از یمن تا فلسطین و ایران پایبندیم و از دولت و مردم ایران به خاطر ایستادگی در کنار مردم یمن تشکر می‌کنیم.

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در مراسم افتتاحیه راهنمای خدمات در صنعا گفت که ما در یمن در کنار پروژه مقابله با دشمن صهیونیستی ایستاده‌ایم و به خط مقاومت که از صنعا تا فلسطین و تهران امتداد دارد، پایبند هستیم.

سایت رسمی «انصارالله» نوشت که عبدالعزیز بن‌حبتور عملیات بزرگ و قهرمانانه فلسطینیان علیه اشغالگران رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را ستود و ادامه داد: از دولت و مردم ایران به خاطر ایستادگی در کنار یمن در مقابله با تجاوز نظامی ائتلاف عربستان سعودی تشکر می‌کنم.

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن گفت: ما به عملیات قهرمانانه فلسطین در قدس اشغالی درود می‌فرستیم. این عملیات در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین است.

انصارالله یمن نیز با صدور بیانیه‌ای از عملیات قهرمانانه مقاومت فلسطین در قدس اشغالی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی تمجید کرد و اعلام کرد: اشغالگران رژیم اسرائیل از این لحظه دیگر از عملیات مجاهدین فلسطین در امان نخواهد بود.

 جنبش انصارالله یمن در این بیانیه از امت‌های آزاده خواست که از مردم فلسطین و جنبش‌های جهاد اسلامی و مقاومت فلسطین حمایت کنند؛ زیرا آنها تنها گزینه برای شکست اشغالگری رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین و مقدسات اسلامی هستند.

حزب الله لبنان نیز در بیانیه‌ای ضمن تبریک به مردم و مقاومت فلسطین بعد از اجرای عملیات قهرمانانه روز گذشته در قدس اشغالی که منجر به هلاکت و زخمی شدن ده‌ها صهیونیست شد، بر همبستگی با ملت فلسطین و حمایت مطلق از آنها تاکید کرد.

طی ۲۴ ساعت گذشته دو عملیات در قدس اشغالی توسط مبارزان فلسطینی روی داد که دومین آن در شهرک «سلوان» واقع در قدس اشغالی رخ داد که در جریان آن دو صهیونیست به شدت زخمی شدند.

 شب گذشته نیز انجام عملیات قهرمانانه‌ استشهادی در قدس اشغالی توسط مجاهد فلسطینی شهید «خیری علقم» منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها صهیونیست شد. این عملیات دلیرانه دشمن را سردرگم کرد و شکنندگی امنیت و اقدامات آن را نشان داده رعب و وحشت را در دل رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان آن ایجاد کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->