نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مربی فولاد سیرجان: مشهد یکی از قطب‌های والیبال کشور است

  • کد خبر: ۱۴۷۹۲۴
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
مربی فولاد سیرجان: مشهد یکی از قطب‌های والیبال کشور است
مربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: یکی از دشوارترین مسابقات‌مان را در مشهد برگزار کردیم.

علی نقدی بعد از پایان مسابقه با نیان الکترونیک در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز به برد این هفته تیمش در مشهد اشاره کرد و گفت: انصافا نیان الکترونیک در هفته‌های اخیر عملکرد فوق العاده‌ای داشت و می‌دانستیم کار خیلی سختی در سالن مهران داریم. البته بازیکنان ما در سرویس‌ها و دفاع روی تور فوق العاده بودند و همین موضوع کار ما را برای برد راحت کرد.
وی در ادامه به حضور تماشاگران هم اشاره کرد و گفت: باید به جامعه والیبال مشهد بابت داشتن همچین هوادارانی تبریک گفت. انصافا به بهترین شکل ممکن روی تیم ما فشار وارد کردند و بازیکنانمان را تحت فشار قرار دادند. در بسیاری از مواقع بازی با جوی که ایجاد می‌شد بازیکنان جوان‌تر ما دچار اشتباهات فردی می‌شدند که البته در جریان کلی بازی تاثیر گذار نبود.
علی نقدی در پایان به عملکرد داوری هم اشاره کرد و گفت: انصافا پرچم‌هایی که زده شد بدون نقص بود. برخلاف بسیاری از شهر‌ها که ادعای مهد والیبال بودن دارند، مشهد نشان داد که بدون ادعا تبدیل به یکی از قطب‌های والیبال ایران شده است. همه داوران بدون هیچکونه غرضی حتی یک پرچم اشتباه هم نداشتند و همه چیز در بهترین وضعیت ممکن بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->