سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

۲۷ شهروند مشهدی بر اثر تصادف در دی ماه ۱۴۰۱ جان باختند

  • کد خبر: ۱۴۷۹۳۵
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
۲۷ شهروند مشهدی بر اثر تصادف در دی ماه ۱۴۰۱ جان باختند
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی از فوت ۲۷ شهروند مشهدی بر اثر تصادفات در دی‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علیرضا رحیمی اظهار داشت: در دی‌ماه امسال متاسفانه ۲۷ شهروند مشهدی بر اثر تصادفات فوت کردند که ۲۲ نفر مرد و ۵ نفر زن بودند.

وی افزود: ۵ نفر موتورسوار، ۱۶ نفر عابرین پیاده و ۶ نفر هم سرنشین، راننده خودرو بودند که در تصادفات دی‌ماه جان خود را از دست دادند. ۸ نفر از فوتی‌های عابرین پیاده بالای ۶۰ سال سن و ۴ نفر از رانندگان موتورسیکلت زیر ۴۰ سال سن داشتند.

رحیمی تصریح کرد: در تصادفات منجر به جرح در سال جاری شاهد ۸۸۷ فقره وقوع تصادفات منجر به جرح در شهر مشهدمقدس بودیم که حاصل ۸۸۷ وقوع ۹۵۷ مصدوم در این تصادفات بودند که نسبت به سال گذشته یک درصد در تعداد مصدومین افزایش داشتیم.

سرهنگ حسین میش‌مست، رئیس پلیس‌راه استان خراسان رضوی نیز در این خصوص اظهار داشت:در دی‌ماه امسال ۴۰ فقره تصادف در جاده‌های خراسان رضوی به وقوع پیوسته است که در این حوادث متاسفانه ۵۳ نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در دی‌ماه امسال علاوه بر تصادفات منجر به فوت، ۴۹۰ فقره تصادف جرحی و ۶۷۵ مجروح و ۴۲۰ تصادف خسارتی نیز در سطح جاده‌های خراسان رضوی شاهد بودیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->