ماه خودمراقبتی: بیدارکردن توانایی بالقوه افراد برای مراقبت از خود اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در صندوق آینده‌ساز | سه میلیون تومان علی‌الحساب پرداخت شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سفر به مشهد گران‌تر از قبل شد! در نشست هم‌اندیشی با کارشناسان تغذیه در مشهد مطرح شد: ۵۰ درصد بیماری‌ها با رژیم غذایی مرتبط هستند بیش از یک میلیون نفر زیر پوشش برنامه خطرسنجی بیماری‌های قلبی‌وعروقی قرار گرفتند اژه‌ای: در انتخابات، نقد جای خودش را به تخریب داده است کودک مرگ مغزی در مشهد به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۳ تیر ۱۴۰۳) علائم و چگونگی درمان «تب دنگی» | مبتلایان از مصرف پروفن و ژلوفن خودداری کنند زمان پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافربری ویژه تابستان اعلام شد پیش‌بینی رگبار باران و رعد و برق در برخی مناطق شمالی کشور (۱۳ تیر ۱۴۰۳) پرستاران از دولت آتی چه مطالبه‌هایی دارند؟ اعلام نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان، ۱۶ تیرماه | امکان اعتراض تا ۲۰ تیر سومین همایش بزرگ "خانواده باشکوه" در مشهد برگزار شد | مشارکت ۵۲۵ مادر در پویش "نذر یک فرزند" طی سه سال مجازات قتل در تصادف رانندگی+ جزییات چند نکته مهم درباره بار زائران در فرودگاه‌های جده و مدینه نجات ۸ شهروند مشهدی از میان دود آتش‌سوزی (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تعدادی از مدیران مدارس مشهد عزل شدند (۹ بهمن ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۷۹۵۱
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
تعدادی از مدیران مدارس مشهد عزل شدند (۹ بهمن ماه ۱۴۰۱)
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی شکایات آموزش و پرورش خراسان رضوی از ارسال ۲۲ پرونده شکایت از مدیران مدارس به هیات تخلفات طی سال جاری خبر داد و گفت: تعدادی از این پرونده‌ها منجر به رای عزل از مدیریت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد شم آبادی با بیان اینکه در هنگام ثبت‌نام اخد هرگونه وجه به غیر از بیمه و کتاب ممنوع است و به شدت روی این قضیه حساس هستیم، اظهار کرد: اگر مدرسه‌ای از دانش‌آموزی به صورت غیرداوطلبانه و به اجبار مبلغی دریافت کند، به شدت برخورد می شود. 

وی با تاکید بر اینکه بحث کمک به مدارس اختیاری است و نباید مدیران مدارس آن را اجباری کنند، تصریح کرد:  در سال جاری ما شکایاتی داشتیم و تعدادی از مدیران متخلف نیز از مدیریت عزل شدند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در سال جاری شکایاتی در این خصوص داشتیم و تعدادی از مدیران متخلف نیز از مدیریت عزل شدند. 

شم آبادی اعلام کرد: در طی سال جاری ۲۲ پرونده را به هیات تخلفات ارسال کردیم که تعدادی از این پرونده ها منجر به رای عزل از مدیریت شده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی گفت: در هنگام ثبت‌نام اخد هرگونه وجه به غیر از بیمه و کتاب ممنوع است و به شدت روی این قضیه حساس هستیم. اگر مدرسه‌ای از دانش‌آموزی به صورت غیرداوطلبانه و به اجبار از آنان مبلغی دریافت کرده است حتما به اداره ارزیابی آموزش‌وپرورش استان گزارش دهند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->