آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از امروز (۱۳ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی رگبار باران و رعد و برق در برخی مناطق شمالی کشور (۱۳ تیر ۱۴۰۳) پرستاران از دولت آتی چه مطالباتی دارند؟ اعلام نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان، ۱۶ تیرماه | امکان اعتراض تا ۲۰ تیر سومین همایش بزرگ "خانواده باشکوه" در مشهد برگزار شد | مشارکت ۵۲۵ مادر در پویش "نذر یک فرزند" طی سه سال مجازات قتل در تصادف رانندگی+ جزییات چند نکته مهم درباره بار زائران در فرودگاه‌های جده و مدینه نجات ۸ شهروند مشهدی از میان دود آتش‌سوزی (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه اعترافات تکان دهنده درباره قتل پدر ثروتمند دادگاه رسیدگی به پرونده رستمی‌صفا برگزار شد پرونده عجیب قتل فجیع نوجوانی که در برابر شیطان مقاومت کرد گردشگری سلامت ایران در یک سال گذشته به اندازه ۲۰ سال پیشرفت کرد پدروپسر مامورنما در مشهد به دام افتادند (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کلاهبرداری با ترفند نرم افزار رایگان آموزش ارز دیجیتال (۱۲تیر ۱۴۰۳) گلابی؛ میوه‌ای مفید برای کاهش «کلسترول بد» خطر همه‌گیری بیماری تب دنگی در کشور ۵۰ درصد کودکان ایرانی بدخواب شده‌اند | ۳ فاکتور مهم شیوع ۳۶ درصدی اختلال خواب در کودکان تهرانی سرکه سیب؛ فراورده‌ای که برای کاهش وزن مفید است وزیر آموزش‌وپرورش: امسال به جذب ۱۷۶ هزار معلم نیاز داریم | واریز معوقات معلمان، در دست اقدام
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حضور ۳۰ قاضی و کارشناس حقوقی در طرح قاضی مدرسه

  • کد خبر: ۱۵۰۶۶۴
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
حضور ۳۰ قاضی و کارشناس حقوقی در طرح قاضی مدرسه
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: از زمان شروع طرح قاضی مدرسه ۳۰ نفر قاضی و کارشناس حقوقی همکاری کردند که احتمال افزایش تعداد نفرات نیز وجود دارد.

محمدحسین پورثانی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص طرح قاضی مدرسه اظهار کرد: طرح قاضی مدرسه با مشارکت معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آغاز شده و قضات و کارشناسان حقوقی دادگستری در این طرح در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: گروه هدف دانش‌آموزان، والدین، مدیران و مشاوران هستند. این قضات و کارشناسان بیشتر مشاوره حقوقی می‌دهند و به گروه هدف آموزش نیز داده می‌شود.

پورثانی گفت: این طرح قبلا به صورت پایلوت در چند مدرسه اجرا شده و موفق بوده است. در حال حاضر این طرح را وسیع‌تر کردیم و باز هم گسترش پیدا خواهد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۰ برنامه انجام شده و تا پایان سال تحصیلی نیز ادامه پیدا خواهد کرد. این طرح در مدارس متوسطه اول و دوم و در کل استان برگزار و برنامه‌ها در ساعات حضور دانش‌آموزان در مدرسه اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از زمان شروع طرح ۳۰ نفر قاضی و کارشناس حقوقی همکاری کردند که احتمال افزایش تعداد نفرات نیز وجود دارد. مدارس خاصی برای اجرای طرح قاضی مدرسه انتخاب شده‌اند، زیرا نیروی انسانی محدود است و نمی‌توان تمام مدارس را پوشش داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->