ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وزیر فرهنگ و ارشاد: حضور هنرمندان روحیه‌بخش بود و اهالی تئاتر خوش درخشیدند

  • کد خبر: ۱۴۸۲۹۵
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
وزیر فرهنگ و ارشاد: حضور هنرمندان روحیه‌بخش بود و اهالی تئاتر خوش درخشیدند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر چهل و یکم تصریح کرد: اهالی تئاتر خوشد درخشیدند و اتفاقی که در تئاتر افتاد بسیار بزرگ بود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که شامگاه سه‌شنبه ۱۱ بهمن در تالار وحدت برگزار شد، با تبریک اعیاد ماه رجب و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و عنوان کرد: خوشحالم که مراسم اختتامیه جشنواره با حضور معنادار اهالی هنر در حال برگزاری است. از زحمات معاونت هنری، دبیر و داوران جشنواره که تلاش کردند این رویداد با بهترین شکل برگزار شود تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از همه هنرمندان خارجی و ایرانی حاضر سپاسگزارم. امسال بعد از چند سال جشنواره منطقه‌ای برگزار شد که اعجاب و شگفتی در بر داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد تأکید کرد: حضور هنرمندان برای همه ما روحیه‌بخش بود و من می‌خواهم امشب از همه اهالی تئاتر تشکر کنم که خوش درخشیدند چه در استان‌ها و چه در این یک دهه‌ای که جشنواره در تهران برقرار بود. خدا شکر می‌کنیم ه هنرمندان با این شور و شعف در جشنواره حاضر شدند. ما شعار عدالت فرهنگی را سرلوحه کارمان قرار دادیم و امشب با درخشش هنرمندان شهرستانی خلائی که در این زمینه وجود داشت برطرف شد.

اسماعیلی با تشکر از همه مدیران کل ارشاد استان‌ها و استانداران استان‌های مختلف برای برگزاری چنین جشنواره با عظمتی، تصریح کرد: جشنواره تئاتر فجر باید در همان ترازی که نام آن را یدک می‌کشد برپا شود. ما در همه حوزه‌ها این تغییر ریل را حس می‌کنیم و اتفاقی که در تئاتر افتاد بسیار بزرگ بود. از امروز ما به عنوان خادمان شما تعهد می‌دهیم همه زیرساخت‌های لازم را برای گسترش تئاتر در جای جای تئاتر و کشور فراهم کنیم و شما اهالی تئاتر از این ظرفیت‌ها برای اعتلای فرهنگ و هنر کشور استفاده کنید.

وی در پایان سخنان خود گفت: من از نمایندگان مجلس و همه مدیران و هنرمندانی که گرمای وجودشان در تالار وحدت احساس شد کمال تشکر و قدردانی را دارم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->