سرخط خبرها

درباره «اتاقک گِلی» فیلم حاضر در جشنواره فیلم فجر

  • کد خبر: ۱۴۸۵۶۴
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
درباره «اتاقک گِلی» فیلم حاضر در جشنواره فیلم فجر
فیلم سینمایی اتاقک گلی با کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی داود صبوری در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر رقابت خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم سینمایی اتاقک گلی با کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی داود صبوری از فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر روز چهارشنبه، ۱۹ بهمن، در پردیس سینمایی ملت  برای اهالی رسانه به نمایش گذاشته خواهد شد.

بازیگران فیلم تورج الوند، آناهیتا افشار، فریدون حامدی، تینو صالحی و هادی شیخ الاسلامی هستند.

آناهیتا افشار بازیگر این فیلم متولد ۷ مرداد ۱۳۶۵ در هشترود است که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد. از جمله آثاری که وی در آن نقش داشته است می‌توان به قورباغه، ایستگاه اتمسفر، برف روی کاج ها، یک کیلو و بیست و یک گرم، برف، هفت و نیم، زیر هشت، متهم گریخت، خانه به دوش، سه در چهار و نگین اشاره کرد.

«اتاقک گلی» با محوریت دفاع مقدس و عملیات مرصاد است؛ بر اساس شنیده‌ها هدف از تولید این فیلم نشان دادن مقاومت مردم مظلوم کرمانشاه به ویژه مردم روستای شیان و دلو در برابر جنایات منافقین در عملیات مرصاد است. «اتاقک گلی» به صورت مشترک توسط بنیاد فرهنگی روایت فتح به همراه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تولید شده؛ این فیلم روایتی زنانه از عملیات مرصاد است و روایت آن درباره نجات یک دختر کرد از دست منافقان توسط رزمندگان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) است.

«اتاقک گلی» داستان زنانی که در یک اتاقک گلی گرفتار می‌شوند را روایت می‌کند و نکته جالب این فیلم تهیه‌کنندگی آن توسط داود صبوری است که خود رزمنده عملیات مرصاد بوده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->