شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم
سرخط خبرها

ساماندهی بازار اجاره‌بها و حضور ۶ وزیر در دستور کار هفته جاری کمیسیون‌های مجلس (۱۵ بهمن ۱۴۰۱)+ برنامه کامل

  • کد خبر: ۱۴۸۷۳۸
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
ساماندهی بازار اجاره‌بها و حضور ۶ وزیر در دستور کار هفته جاری کمیسیون‌های مجلس (۱۵ بهمن ۱۴۰۱)+ برنامه کامل
نحوه تولید خودرو و موتورسیلکت برقی و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی این هفته در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در این هفته از ۱۶ تا ۲۰ بهمن‌ماه تشکیل جلسه می‌دهند و بررسی طرح‌ها و لوایح و سوال از برخی وزرا را در دستور کار دارند.

کمیسیون آیین نامه داخلی،  ادامه رسیدگی به طرح الحاق دو تبصره به قانون آیین نامه داخلی مجلس را این هفته در دستور کار دارد.

تشکیل کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دعوت از وزیر راه و شهرسازی و بررسی نحوه توسعه آمار‌های ثبتی، این هفته در کمیسیون اصل نود مجلس بررسی خواهد کرد.

حضور وزیر اقتصاد و سایر مسئولان در کمیسیون اصل نود برای بررسی پیشرفت قانون مجوز‌های کسب و کار، بازدید اعضای کمیسیون از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، حضور وزیر ورزش و جوانان برای بررسی عملکرد فدراسیون‌ها و نحوه هزینه کرد اعتبارات صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان نیز در دستور این هفته کمیسیون اصل نود مجلس است.

در این هفته قرار است طرح تامین مالی و جهش تولید در کمیسیون ویژه جهش تولید بررسی شود.

وزیر آموزش و پرورش نیز برای پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان این هفته به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خواهد رفت.

وزیر نیرو این هفته در کمیسیون اجتماعی حاضر می‌شود تا به سوالات برخی از نمایندگان پاسخ دهد.

کمیسیون اقتصادی از حسین دهقان دبیر شورای توسعه سواحل مکران به منظور استماع گزارش برنامه‌های این شورا دعوت کرده است. معاون علمی و فناوری رییس جمهور هم قرار است درباره عملکرد این معاونت به اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش دهد.

این هفته قرار است لایحه یادداشت تعهدات جمهوری اسلامی ایران در راستای کسب جایگاه دولت در سازمان همکاری شانگ‌های در کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس بررسی شود. بررسی طرح ممنوعیت انتخاب و انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشور‌های خارجی نیز در دستور کار کمیسیون امنیت ملی مجلس است.

کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در این هفته طرح شفافیت قوای سه‌گانه، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس را در دستور کار دارد.

جواد اوجی وزیر نفت در این هفته برای پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان به کمیسیون انرژی مجلس می‌رود.

همچنین اقدامات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص آیین نامه اجرایی ایجاد جایگاه‌های عرضه گاز مایع نیز در کمیسیون انرژی بررسی می‌شود.

کمیسیون صنایع و معادن از مدیران عامل گروه‌های ایران خودرو و سایپا، شرکت مپنا و سایر نهاد‌ها دعوت کرده است تا تولید خودرو و موتورسیکلت برقی بررسی شود. بررسی گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات دیگر دستور کمیسیون صنایع و معادن مجلس است.

این هفته طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در کمیسیون عمران بررسی خواهد شد.

دعوت از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص بررسی عدم تحقق خرید ماشین‌آلات راهداری و عرضه مصالح ساختمانی در دستور کار کمیسیون عمران گنجاده شده است.

ادامه بررسی لایحه دو فوریتی شورای حل اختلاف، بررسی لایحه پلیس ویژه اطفال و نوجوانان و بررسی طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی در دستور کار کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی است.

بررسی لایحه اصلاح قانون مدیریت پسماند و دعوت از وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان هم برای دستور کمیسیون کشاورزی مجلس پیش بینی شده است.

مشروح دستورکار کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری را در اینجا بخوانید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->