نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

حضور رسول خادم و کمیل قاسمی در کنار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان+عکس

  • کد خبر: ۱۴۹۰۹
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
حضور رسول خادم و کمیل قاسمی در کنار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان+عکس
رسول خادم، کمیل قاسمی، حسن رحیمی و احسان لشکری با چهره‌های پوشیده به کمک مردم سیل زده سیستان‌و‌بلوچستان رفتند.
به گزارش شهرآرانیوز، رسول خادم، رییس پیشین فدراسیون کشتی و دارنده مدال‌های طلا و برنز المپیک، ۲ طلا و یک نقره جهان، طلا و نقره بازی‌های آسیایی و ۵ طلای آسیا،  کمیل قاسمی دارنده مدال‌های طلا و برنز المپیک، نقره جهان و طلا و نقره آسیا، حسن رحیمی دارنده مدال‌های برنز المپیک، طلا، نقره و ۲ برنز جهان، طلا و نقره جوانان جهان، طلا و برنز بزرگسالان آسیا و طلای جوانان آسیا و احسان لشگری دارنده مدال‌های برنز جهان و المپیک و ۴ طلای آسیا، هم‌چون ماه‌های گذشته که در قالب موسسه خیریه امام علی (ع) با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مشغول خدمت‌رسانی به روستا‌های محروم استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خوزستان و ... بوده‌اند، این‌بار نیز از همان ابتدای وقوع سیل ویرانگر در سیستان و بلوچستان به کمک مردم شتافتند و مشغول خدمت‌رسانی در روستا‌های سیل‌زده هستند.
 
 
حضور رسول خادم، کمیل قاسمی در کنار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان+عکس


بر خلاف برخی قهرمانان مدعی، قهرمانان بی‌ادعای کشتی در کنار مردم و در سیستان و بلوچستان بسر می‌برند تا در حد توان‌شان از درد و آلام مردم محروم این دیار که اندک دارایی‌شان را نیز سیل با خود برده است، بکاهند و یاری‌گرشان باشند.

این قهرمانان کشتی تاکنون مبلغی در حدود ۴۰۰ میلیون تومان با حمایت‌های مردمی برای کمک به سیل‌زدگان جمع آوری کرده‌اند که این مبلغ صرف تامین مواد غذایی، بهداشتی و .. مورد نیاز برای روستاییان سیل زده شده است. حجم و گستره ویرانی‌های سیل به حدی است که بسیاری از مردم سیستان و بلوچستان چشم انتظار کمک‌های مردمی هستند.
 
منیع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->