هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد خواهند آمد + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ
سرخط خبرها

پایان کار سعید علی‌حسینی در تیم‌ملی

  • کد خبر: ۱۴۹۲۳۱
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
پایان کار سعید علی‌حسینی در تیم‌ملی
وزنه‌برداری بدون سرمربی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری در جلسه دیروز به اتفاق آرا و با توجه به حاضرنشدن سعید علی‌حسینی برای دفاع از عملکردش، استعفای او را پذیرفتند. اعضای این کمیته همچنین اعلام کردند انتخاب سرمربی جدید تیم‌ملی بزرگ‌سالان به بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی در تاریخ پانزدهم اسفند موکول شود.

حسین مقامی، سرپرست دبیری فدراسیون، درباره تصمیم‌های جلسه کمیته فنی توضیح داد: کمیته فنی نمی‌خواهد اشتباهی که در گذشته و در روز‌های آخر ریاست علی مرادی صورت گرفته است، یک بار دیگر توسط فدراسیون تکرار شود. هرکسی که به ریاست فدراسیون انتخاب شود، باید دستش باز باشد که سرمربی تیم‌ملی را با نظر خود انتخاب کند. او ادامه داد: کمیته فنی فدراسیون در حالی تشکیل شد که سعید علی‌حسینی، سرمربی تیم‌ملی در کلمبیا، پیش از این استعفایش را اعلام کرده بود و برای دفاع از عملکرد این تیم در مسابقات جهانی، در جلسه حاضر نشد.

اعضای کمیته فنی در جلسه پس از مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین نیز نظر مساعدی به عملکرد و نتایج کسب‌شده نداشتند و علی‌حسینی یک کارت زرد از این بابت گرفته بود، اما فرصت دیگری به او داده شد تا در مسابقات قهرمانی جهان هدایت تیم را برعهده داشته باشد، اما این حضور با توجه به نتایج کسب‌شده، هزینه اردو‌ها و جایگاه وزنه‌برداری ایران در دنیا، نتوانست نظر کمیته فنی راجلب کند. مقامی درباره حضور نداشتن سرمربی سابق تیم‌ملی وزنه‌برداری در این جلسه هم گفت: اعضای کمیته فنی انتظار داشتند آقای علی‌حسینی در جلسه حضور یابد و از عملکردش دفاع کند، اما غیبت او به‌منزله دفاع‌نکردن از خود تلقی شده است و با توجه به جمیع جهات، استعفایش را پذیرفتند.

انتقاد تند حسینی از فدراسیون‌نشینان

پیش از این سعید علی‌حسینی در پاسخ به اینکه علت استعفایش از سرمربیگری تیم‌ملی وزنه‌برداری ایران چه چیزی بوده است و درباره موضوع‌هایی مانند حضور در تیم رقیب انتخاباتی سجاد انوشیروانی یا اینکه احتمال می‌داد فدراسیون با او ادامه همکاری ندهد یا خودش از اوضاع ناراضی بود، بیان کرد: همکاری‌نکردن، وضعیت نابسامان و بی‌برنامگی در بخش فنی باعث استعفای من شد. من نامه‌هایی را برای برگزاری اردوی تیم‌ملی و تمدید مأموریتم ارسال کردم، اما پاسخ داده نشد. از طرفی آقای انوشیروانی در مصاحبه‌هایش گفته بود که تکلیف کادر فنی در جلسه کمیته فنی و بعد از انتخابات مشخص می‌شود، اما چرا پس از قهرمانی جهان کمیته فنی فدراسیون تشکیل نشد تا تعیین‌تکلیف کند؟

در این اوضاع من باید برنامه‌هایم را به چه کسی ارائه می‌دادم؟ کمیته فنی باید تشکیل شود تا من برنامه‌هایم را ارائه دهم و ببینم مورد قبول است یا نه. همه این بلاتکلیفی‌ها، غیرشفاف‌بودن‌ها و نبود پاسخگویی بموقع، جز تضعیف تیم‌ملی چیز دیگری ندارد. من هم که دیدم فکر دوستان جور دیگری است، تصمیم گرفتم استعفا بدهم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->