رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین خبرها از سه ملی پوش تیم فوتبال قطع عضو ایران که در زلزله ترکیه ناپدید شده‌اند

  • کد خبر: ۱۴۹۲۵۰
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
آخرین خبرها از سه ملی پوش تیم فوتبال قطع عضو ایران که در زلزله ترکیه ناپدید شده‌اند
رئیس انجمن حمایت از فوتبال قطع عضو ایران، آخرین وضعیت ۳ ملی‌پوش این رشته را که هنگام وقوع زلزله اخیر در ترکیه حضور داشتند، تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دو زلزله مهیب در ترکیه باعث ایجاد ویرانی زیاد و درگذشت افراد بسیاری در این دو کشور شده است. در بین افرادی که در زلزله‌های اخیر در ترکیه حضور داشتند، نام سه ورزشکار ایران به نام‌های حامد مطرودی، مهدی سعیداوی و محمدرضا میراحمدی به عنوان ملی‌پوشان تیم فوتبال قطع عضو نیز دیده می‌شود.

پس از گذشت بیش از ۲۴ ساعت از این دو زمین لرزه، هیچ خبر و اطلاعی از وضعیت این سه ورزشکار ایرانی نیست.

جعفر عسگری رئیس انجمن حمایت از فوتبال قطع عضو ایران درباره آخرین وضعیت این سه ورزشکار به خبرنگار تسنیم گفت: ترکیه از میان کشور‌های عضو فدراسیون جهانی این رشته تنها کشوری است که لیگ دارد و به همین دلیل ورزشکاران به آنجا می‌روند. بر همین اساس سعیداوی و میراحمدی از چند سال قبل و مطرودی در یک سال اخیر فرصت حضور در لیگ فوتبال قطع عضو ترکیه را پیدا کرده و در آنجا بازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این سه ورزشکار عضو تیم مالاتیا در ترکیه بودند، ادامه داد: از صبح روز گذشته که اولین زمین لرزه رخ داد، به طور دائم در حال پیگیری وضعیت آن‌ها هستم. بلافاصله با کنسولگری کشورمان در استانبول و سفارت ایران در آنکارا تماس گرفتم و جانشین سفیر ایران مأمور شد که این مسئله را پیگیری کند.

عسگری عنوان کرد: طبق صحبت‌هایی که با مربی تیم ماتالیا داشتم، هتل محل اقامت این ورزشکاران که سایر اعضا و همچنین ورزشکاران دیگری نیز در آنجا حضور داشتند، در زلزله اول فرو ریخته است. در شرایطی که مسئولان محلی در حال آواربرداری هتل بودند، ساختمان کناری هم بر روی آوار هتل فرو ریخته است. همین مسئله کار امدادرسانی را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

رئیس انجمن حمایت از فوتبال قطع عضو ایران گفت: در شرایطی که عنوان شده یکی از این بازیکنان توانسته با بیرون ارتباط بگیرد و درخواست کمک کند، اما واقعیت این است که هیچ خبری از سه ورزشکار کشورمان نیست. مربی تیم هم بالای سر آوار هتل مانده تا اگر خبر تازه‌ای شد، من و سایرین را در جریان آن بگذارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->