نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران مشهدی در هوای بارانی

  • کد خبر: ۱۴۹۴۲۵
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران مشهدی در هوای بارانی
همایش دوچرخه سواری «همه برای ایران، ایران برای همه» صبح امروز و به‌مناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این همایش که به همت شهرداری مشهد و از مسیر میدان فردوسی تا میدان تختی برگزار شد، نزدیک به ۱۰۰ نفر از شهروندان در هوایی مطبوع که در دقایقی با بارش باران هم همراه بود، به‌صورت دسته‌جمعی رکاب زدند.
در کنار حضور نسبتا قابل قبول مردم، برخی ‌مسئولان هم در کنار سایر مردم این مسیر را رکاب زدند و در پایان به برخی افراد حاضر در این همایش هدایایی به رسم یاد‌بود تقدیم شد.
یکی از برنامه‌هایی که برای جذب بیشتر ورزشکاران اجرا شد، استفاده از دوچرخه‌های بایدو بود که از ابتدای مسیر در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شد و بسیاری از ورزشکاران و دوچرخه‌سواران، مسیر را با دوچرخه‌های شهرداری رکاب زدند.

لزوم ترویج استفاده از حمل‌ونقل پاک در میان شهروندان

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری علاوه بر ترویج نشاط، تفریح و ورزش موجب ترویج استفاده از مد‌های کم‌آسیب مانند دوچرخه و حمل‌ونقل پاک می‌شود.
ایمان فرهمندی در همایش دوچرخه‌سواری که هم‌زمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با هدف ترویج تردد با دوچرخه به‌عنوان حمل‌ونقل پاک در منطقه دو برگزار شد، اظهار کرد: امروزه یکی از مسائل مهم کلان‌شهر‌ها بحث آلودگی هوا و مشکلات زیست‌محیطی است که منشأ بخش مهمی از این آلودگی‌ها در حوزه حمل‌ونقل است. وی افزود: براساس مطالعات، بیش از ٧٠درصد آلودگی شهر مشهد از حوزه حمل‌ونقل است که ٣٣درصد این آلودگی از خودرو‌های سواری شهروندان است. در نتیجه هرچه از خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها کمتر استفاده کنیم و از حمل‌ونقل‌های پاک مانند دوچرخه، اسکوتر و... استفاده یا پیاده‌روی کنیم، کمک می‌کنیم آلودگی کمتری در شهر تولید شود و آسیب کمتری به شهر و آینده فرزندانمان می‌زنیم. رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: برگزاری این‌گونه همایش‌ها علاوه بر ترویج نشاط، تفریح و ورزش سبب ترویج استفاده از مد‌های کم‌آسیب مانند دوچرخه و حمل‌ونقل پاک می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->