اوکراین: ارتش روسیه ۵۷۴ هزار نظامی از دست داده است پزشکیان در جلسه هیئت دولت: باید کابینه‌ای تشکیل دهیم که فارغ از دسته‌بندی‌های جناحی جلوه وفاق ملی باشد جلسه هیئت دولت با حضور پزشکیان برگزار شد رسانه آمریکایی: واشنگتن برای کاهش تنش در منطقه پیام‌هایی برای ایران ارسال کرده است واکنش طیب نیا به انتخاب عارف به عنوان معاون اول پزشکیان محسن حاجی‌میرزایی، رئیس‌دفتر مسعود پزشکیان، کیست؟ + سوابق محمد مخبر انتصاب عارف به معاون اولی رئیس جمهور را تبریک گفت رئیس دفتر جدید رئیس جمهوری اسلامی ایران منصوب شد + جزئیات محمدرضا عارف، معاون اول مسعود پزشکیان کیست؟ + بیوگرافی و سوابق محمدرضا عارف به عنوان معاون اول دولت مسعود پزشکیان منصوب شد + حکم انتصاب تمجید ارتش عراق از آموزش‌های نظامی افسران عراقی در دوره‌های عالی نظامی در ایران سازمان ملل: خواستار خویشتن‌داری تل‌آویو-بیروت هستیم رهبر معظم انقلاب: انقلاب اسلامی دخالت در امور کشور را به مردم هدیه کرد | خداوند رئیس‌جمهور عزیز جدیدمان را توفیق بدهد و اهداف عالی را محقق کند + فیلم سخنگوی شورای نگهبان: ریاست جمهوری پزشکیان همزمان با تنفیذ آغاز خواهد شد وزیر کشور در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری: دوره ۳۵روزه انتخابات متأثر از فضای اندوه‌بار شهادت رئیس‌جمهور خدوم و همراهانش بود پزشکیان در مراسم تنفیذ: سپاسگزار رهبر معظم انقلاب و خاک پای ملت شریف ایران هستم | قول می‌دهم با تمام وجود به مردم خدمت کنم+ فیلم متن حکم تنفیذ مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران + فیلم به یاد شهید رئیسی؛ از تنفیذ تا شهادت مراسم تنفیذ و اعطای حکم رئیس جمهور منتخب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی + عکس و فیلم اهدای «شرح نهج‌البلاغه» نوشته رهبرمعظم انقلاب به رئیس جمهور منتخب کار رسمی دولت چهاردهم، امروز پس از تنفیذ توسط رهبر معظم انقلاب، آغاز می‌شود
سرخط خبرها

ایران برای همه، همه برای ایران

  • کد خبر: ۱۴۹۵۷۳
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
ایران برای همه، همه برای ایران
این پرده‌ها و بنر‌ها که به مناسبت گذشت بیش از چهاردهه از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، در تبلیغات محیطی جا گرفته و نصب شده است، بی گمان راهبرد و آرمان واقعی انقلاب بوده که مسیر‌های پرفراز و نشیبی برای تحقق آن پیموده شده است.

با هم ساختیم، با هم صعود کردیم، با هم پیروز شدیم، با هم شکست دادیم، با هم بدرقه کردیم، با هم خوشحال شدیم، با هم پیشرفت کردیم، با هم شادی کردیم، با هم عهد بستیم، با هم زیارت رفتیم، با هم خودکفا شدیم، با هم قهرمان شدیم، با هم ...

حتما این بنر‌ها را این روز‌ها در گوشه و کنار شهر و خیابان‌های مشهد دیده اید. شعار مشترک همه این‌ها «ایران برای همه و همه برای ایران» است. این پرده‌ها و بنر‌ها که به مناسبت گذشت بیش از چهاردهه از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، در تبلیغات محیطی جا گرفته و نصب شده است، بی گمان راهبرد و آرمان واقعی انقلاب بوده که مسیر‌های پرفراز و نشیبی برای تحقق آن پیموده شده است. آنچه از این جمله‌ها بر می‌آید و می‌توان دریافت، واقعیتی است که انقلاب اسلامی از همان آغاز بر آن تأکید کرده بود و نه تنها یک شعار که چشم انداز و افق پیش رو را برای آینده این کشور و این مردم ترسیم کرده است.

بر این مبنا آنچه اتفاق افتاد و می‌افتد، نه تنها دستاورد یک گروه و طبقه خاصی نیست که نتیجه و برآیند خواست همه مردم ایران است. پیروزی در دفاع مقدس که مهم‌ترین این رویداد‌ها پس از انقلاب اسلامی ایران بوده، جز با حضور و همکاری و یاری همه مردم ممکن نبود. مقاومت سرسختانه مردم بود که به ثمر نشست و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت. در سختی‌ها و تنگنا‌ها و کمبود‌ها اگر مردم پای کار نبودند، گذر از این دشواری‌ها ممکن نبود. پس فراموش نکنیم گذشت بیش از چهار دهه را مدیون «همه مردم ایران» یم.

مردمی که با هر سلیقه و فکر و عقیده و نگرش سیاسی، «ایران» را دوست داشته اند و دارند. وقتی می‌گوییم «ایران برای همه و همه برای ایران»، تقسیم بندی‌ها و مرزبندی‌های طبیعی و سیاسی نباید بهانه‌ای برای اولویت بندی قرار گیرد. ملت یکپارچه است و با همه اختلاف‌ها در رسیدن تا این جای کار سهم دارند و اثرگذار بوده اند. دوقطبی سازی، خطرناک‌ترین آسیبی است که شعار «ایران برای همه و همه برای ایران» را تهدید می‌کند. تجزیه طلبی و دوقطبی سازی نه تنها راه چاره نیست که از قضا برای پیشرفت این کشور آسیبی جدی و دردسرساز است. از این رو، برای سرعت بخشیدن به حرکت و دست یافتن به آرمان‌های واقعی انقلاب، تنها راه همین است «ایران برای همه» است و «همه برای ایران».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->