کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
سرخط خبرها

ایران برای همه، همه برای ایران

  • کد خبر: ۱۴۹۵۷۳
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
ایران برای همه، همه برای ایران
این پرده‌ها و بنر‌ها که به مناسبت گذشت بیش از چهاردهه از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، در تبلیغات محیطی جا گرفته و نصب شده است، بی گمان راهبرد و آرمان واقعی انقلاب بوده که مسیر‌های پرفراز و نشیبی برای تحقق آن پیموده شده است.

با هم ساختیم، با هم صعود کردیم، با هم پیروز شدیم، با هم شکست دادیم، با هم بدرقه کردیم، با هم خوشحال شدیم، با هم پیشرفت کردیم، با هم شادی کردیم، با هم عهد بستیم، با هم زیارت رفتیم، با هم خودکفا شدیم، با هم قهرمان شدیم، با هم ...

حتما این بنر‌ها را این روز‌ها در گوشه و کنار شهر و خیابان‌های مشهد دیده اید. شعار مشترک همه این‌ها «ایران برای همه و همه برای ایران» است. این پرده‌ها و بنر‌ها که به مناسبت گذشت بیش از چهاردهه از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، در تبلیغات محیطی جا گرفته و نصب شده است، بی گمان راهبرد و آرمان واقعی انقلاب بوده که مسیر‌های پرفراز و نشیبی برای تحقق آن پیموده شده است. آنچه از این جمله‌ها بر می‌آید و می‌توان دریافت، واقعیتی است که انقلاب اسلامی از همان آغاز بر آن تأکید کرده بود و نه تنها یک شعار که چشم انداز و افق پیش رو را برای آینده این کشور و این مردم ترسیم کرده است.

بر این مبنا آنچه اتفاق افتاد و می‌افتد، نه تنها دستاورد یک گروه و طبقه خاصی نیست که نتیجه و برآیند خواست همه مردم ایران است. پیروزی در دفاع مقدس که مهم‌ترین این رویداد‌ها پس از انقلاب اسلامی ایران بوده، جز با حضور و همکاری و یاری همه مردم ممکن نبود. مقاومت سرسختانه مردم بود که به ثمر نشست و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت. در سختی‌ها و تنگنا‌ها و کمبود‌ها اگر مردم پای کار نبودند، گذر از این دشواری‌ها ممکن نبود. پس فراموش نکنیم گذشت بیش از چهار دهه را مدیون «همه مردم ایران» یم.

مردمی که با هر سلیقه و فکر و عقیده و نگرش سیاسی، «ایران» را دوست داشته اند و دارند. وقتی می‌گوییم «ایران برای همه و همه برای ایران»، تقسیم بندی‌ها و مرزبندی‌های طبیعی و سیاسی نباید بهانه‌ای برای اولویت بندی قرار گیرد. ملت یکپارچه است و با همه اختلاف‌ها در رسیدن تا این جای کار سهم دارند و اثرگذار بوده اند. دوقطبی سازی، خطرناک‌ترین آسیبی است که شعار «ایران برای همه و همه برای ایران» را تهدید می‌کند. تجزیه طلبی و دوقطبی سازی نه تنها راه چاره نیست که از قضا برای پیشرفت این کشور آسیبی جدی و دردسرساز است. از این رو، برای سرعت بخشیدن به حرکت و دست یافتن به آرمان‌های واقعی انقلاب، تنها راه همین است «ایران برای همه» است و «همه برای ایران».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->