کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

احتمالا در اندروید ۱۴ می‌توان دو نسخه از یک برنامه را نصب کرد

  • کد خبر: ۱۴۹۶۳۵
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
احتمالا در اندروید ۱۴ می‌توان دو نسخه از یک برنامه را نصب کرد
امکان نصب دو نسخه از یک برنامه به‌طور پیش‌فرض به اندروید ۱۴ اضافه می‌شود؛ بدین ترتیب می‌توانید از دو حساب مجزا در این برنامه‌ها استفاده کنید.

به گزارش شهرآرانیوز - برخی از شرکت‌های سازنده‌ گوشی‌های اندروید، قابلیت شبیه‌سازی برنامه‌ها را روی پوسته‌های سفارشی خود ارائه می‌دهند و اگرچه این ویژگی در گوشی‌های هر برند کمی تفاوت دارد، اما درنهایت عملکرد یکسانی دارند. بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند دو نسخه از یک برنامه را روی گوشی خود اجرا کنند و با حساب‌های مجزا وارد هرکدام شوند. به‌عنوان مثال اگر دو حساب کاربری در یک شبکه‌ی اجتماعی دارید می‌توانید دو نسخه از برنامه‌ی رسمی آن را نصب و با حسابی متفاوت از هرکدام استفاده کنید.

اکنون به‌نظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته است امکان اجرای دو نسخه‌ی مشابه از یک برنامه را روی دستگاه‌های اندرویدی ارائه دهد. میشال رحمان، کارشناس نرم‌افزار با بررسی کد‌های نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید ۱۴ متوجه شد پرچم جدیدی با عنوان Cloned Apps در بخش تنظیمات این سیستم‌عامل وجود دارد که عملکرد مذکور را دراختیار کاربران قرار خواهد داد.

از آن‌جا که ویژگی شبیه‌سازی برنامه‌های اندروید فعلاً دردست توسعه قرار دارد، عملکرد‌های آن محدود است. برای استفاده از این ابزار در اندروید ۱۴ ابتدا باید با ابزار‌های توسعه‌دهنده، برنامه‌هایی که قصد کلون کردن آن‌ها را دارید تعریف کنید؛ روندی که برای کاربران عادی یک مانع خواهد بود. علاوه‌براین پس‌از راه‌اندازی برنامه‌ها، سیستم‌عامل آن‌ها را به‌اندازه‌ی کافی متمایز نمی‌کند.

به‌طور کلی، قابلیت‌هایی مثل شبیه‌سازی برنامه‌ها در نسخه‌های پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان ارائه می‌شوند و امکان دارد برخی از آن‌ها در نسخه‌های نهایی حذف شوند. با توجه به این‌که از زمان انتشار اندروید ۱۲ شواهدی مبنی‌بر اضافه شدن این قابلیت وجود دارد به‌نظر می‌رسد گوگل درحال اصلاح آن است و بنابراین انتظار داریم در نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۴ دردسترس کاربران قرار گیرد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->