«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

معرفی دو قابلیت‌ مخفی گوشی‌های سامسونگ

  • کد خبر: ۱۵۰۳۵۳
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
معرفی دو قابلیت‌ مخفی گوشی‌های سامسونگ
صفحه قفل گوشی‌های سامسونگ دارای یک قابلیت مخفی و مفید به‌نام Touch and Hold Edit است.

به گزارش شهرآرانیوز، در طول سالیان اخیر، سامسونگ سخت مشغول کار روی بهبود رابط کاربری One UI و به‌کار بردن قابلیت‌هایی سودمند در آن بوده است. اما آنچه که جالب است، سامسونگ معمولاً قابلیت‌های مخفی را در گوشی‌های خودش می‌گنجاند که از دید بسیاری از کاربران پنهان می‌ماند. امروز ما در مورد یکی از ویژگی‌های مخفی این گوشی‌ها خواهیم پرداخت که مربوط به صفحه قفل گوشی‌های سامسونگ است.

قابلیت مخفی صفحه قفل گوشی‌های سامسونگ

این قابلیت که با بروزرسانی One UI ۵.۰ ارائه شده، Touch and Hold Edit نام دارد. همانطور که از نامش پیدا است، این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد بدون رفتن به صفحه تنظیمات گوشی خود، بتوانند تغییراتی در صفحه اصلی دیوایسشان ایجاد کنند. اما ابتدا لازم است که آن را فعال کنید:

۱. وارد صفحه تنظیمات گوشی خود شوید. روی Lock Screen ضربه بزنید.

۲. گزینه Touch and Hold Edit را فعال کنید.

۳. حالا کلید پاور را فشار دهید تا گوشی شما وارد صفحه قفل شود.

۴. اکنون دو بار روی صفحه گوشی ضربه بزنید یا آن را بردارید تا صفحه قفل ظاهر شود.

۵. در یک بخش خالی صفحه قفل انگشتتان را نگه دارید.

۶. سپس می‌توانید عناصر مختلف صفحه را ویرایش کنید.

۷. به‌طور مثال امکان تغییر ظاهر ساعت این صفحه با لمس آن وجود خواهد داشت.

با این قابلیت مخفی در صفحه قفل گوشی‌های سامسونگ، شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را روی این صفحه به‌نمایش بگذارید. به‌طور مثال اطلاعات تماس مخاطب خاص خودتان را به این صفحه اضافه کنید تا بتوانید فوراً با او تماس بگیرید.

یک قابلیت مخفی دیگر در گوشی‌های اولترا سامسونگ

اما علاوه بر این، قابلیت مخفی دیگری به‌نام Screen Off Memo در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲/۲۳ اولترا و گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ وجود دارد که از قلم S Pen این گوشی‌ها استفاده می‌کند. Screen Off Memo در واقع به کاربران اجازه می‌دهد زمانی که صفحه گوشی خاموش است، بدون باز کردن اپلیکیشن یادداشت‌برداری سامسونگ، بتوانند مستقیماً در صفحه قفل گوشی خود یادداشتی را وارد کنند. اما در ابتدا باید این قابلیت را فعال کرد:

۱. وارد صفحه تنظیمات گوشی خود شوید.

۲. به پایین صفحه آمده و بخش S-Pen را انتخاب کنید.

۳. به‌دنبال گزینه‌ای به‌نام Screen Off Memo بگردید و آن را فعال کنید.

از این پس می‌توانید بدون باز کردن قفل صفحه گوشی خود، روی آن یادداشت‌برداری کنید. البته پیش از نوشتن روی صفحه، باید دکمه پاور قلم S Pen را فشار دهید تا روشن شود. سپس می‌توانید متن یادداشت شده را در حافظه گوشی خود ذخیره کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->