امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد آغاز رزمایش هسته‌ای غیراستراتژیک روسیه پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالی رتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد... موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری
سرخط خبرها

فرانسه، آلمان، انگلیس، آمریکا و ایتالیا، مخالف شهرک‌ سازی‌های نتانیاهو

  • کد خبر: ۱۵۰۳۷۰
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
فرانسه، آلمان، انگلیس، آمریکا و ایتالیا، مخالف شهرک‌ سازی‌های نتانیاهو
وزرای خارجه فرانسه آلمان، انگلیس، آمریکا و ایتالیا در بیانیه‌ای مخالفت خود را با تصمیم اخیر کابینه رژیم صهیونیستی درباره شهرسازی در کرانه باختری اعلام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، در بیانیه وزرای خارجه این کشور ها در این باره آمده است: ما به شدت با هر اقدام یکجانبه‌ای که تلاش‌ها برای دستیابی به راه حل دو دولتی را تضعیف می‌کند، مخالف هستیم.

وزرای خارجه مذکور همچنین تاکید کردند: نگرانی خود را از تصمیم اسرائیل درباره شهرک‌سازی ابراز می‌کنیم.

شهرک سازی‌های غیرقانونی رژیم صهیونیستی صدای متحد و حامی اش، آمریکا را هم درآورده و مقامات آمریکایی در این زمینه ابراز نگرانی کرده اند.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن از تصمیم رژیم اسرائیل برای پیشبرد شهرک سازی و ساخت نزدیک به ۱۰ هزار واحد مسکونی جدید و آغاز روند قانونی کردن ۹ پاسگاه در کرانه باختری به شدت نگران است.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی افزود: ما به شدت با چنین اقدامات یکجانبه‌ای که تنش‌ها را تشدید می‌کند و چشم‌انداز راه‌حل «دو دولتی» از طریق مذاکره را تضعیف می‌کند، مخالف هستیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: مانند دولت‌های پیشین آمریکا، دموکرات ها و جمهوری خواهان به شدت با چنین اقدامات یکجانبه‌ای که تنش‌ها را تشدید می‌کند و چشم‌انداز راه حل "دو دولتی" از طریق مذاکره را تضعیف می‌کند، مخالفند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» یکشنبه گزارش داد که جلسه کابینه امنیتی این رژیم برگزار و در این جلسه با قانونی کردن ۹ شهرک از ۷۷ شهرک غیرقانونی که «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی صهیونیستی درخواست قانونی کردن آنها را داده بود، موافقت شد.

بر اساس این گزارش، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در کنار قانونی کردن ۹ تجمع شهرک‌نشینی در کرانه باختری، با برق‌کشی و آب‌رسانی به ده‌ها شهرک دیگر و برنامه‌ریزی برای احداث هزاران واحد مسکونی جدید برای صهیونیست‌ها در شهرک‌های واقع در کرانه باختری موافقت کرده است.

همچنین کابینه صهیونیستی با گسترش عملیات امنیتی علیه فلسطینیان در قدس اشغالی موافقت کرده است. فلسطینی ها اخیرا در پاسخ به جنایت های روزانه رژیم صهیونیستی علیه خود در عملیاتی در شمال قدس سه صهیونیست را کشته و ۲ نفر دیگر را زخمی کردند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->