واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

دولت ضامن دریافت تسهیلات برای بانوان کارآفرین سرپرست خانوار می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۰۵۹۸
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
دولت ضامن دریافت تسهیلات برای بانوان کارآفرین سرپرست خانوار می‌شود
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه یکی مشکلات بانوان کارآفرین برای دریافت تسهیلات ارایه ضمانت‌نامه است، گفت: در طرح صندوق ضمانت، دولت ضامن بانوان کارآفرین سرپرست خانواده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی اظهار کرد: در یک سال و چند ماه گذشته در بخش‌های مختلفی برای بانوان برنامه داشتیم. البته توجه داشته باشید که معاونت زنان یک نهاد ستادی است و یک نهاد اجرایی نیست و وارد عملیات نمی‌شود، اما باید در چند بخش کار کند. یکی سیاست گذاری برای زنان، هماهنگی و برنامه‌ریزی و دیگری نظارت و ارزیابی است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به برخی از برنامه‌ها توضیح داد: توانستیم در مدت این یک سال و چند ماه دو جلسه ستاد ملی با شش مصوبه داشته باشیم و این حرکت بسیار خوبی درمسیر بانوان است. در دولت گذشته اصلا ستاد‌های ملی بانوان تشکیل نشده بود، بنابراین فعال کردن ستاد ملی که یک میان بر هست، در بحث سیاست‌گذاری و قانون‌گذاری بسیار مهم است.

وی افزود: ما مشارکت در تدوین بازنگری سند تحول را داشتیم. همچنین طرح جامع توانمندسازی زنان را در بخش کارآفرینی داشتیم؛ به خصوص برای زنان سرپرست خانوار که در حال حاضر در ۲۱ استان به مرحله عملیاتی رسیده و در ۱۰ استان دیگر مراحل اولیه در حال طی شدن است. با نظارت معاونت به کارآفرین تسهیلاتی داده و پشتیبانی‌هایی انجام می‌شود که زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار دهد.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، خزعلی تصریح کرد: در استان‌ها سعی می‌کنیم اعتباری برای ایجاد بازارچه بانوان در نظر بگیریم تا این‌ها از نظر بازار فروش هم حمایتی داشته باشند که طرح خیلی خوب پیش می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->