دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

تعیین مجازات حبس و انفصال از خدمت برای استنکاف‌کنندگان از اجرای ساماندهی کارکنان دولت

  • کد خبر: ۱۵۱۱۴۶
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
تعیین مجازات حبس و انفصال از خدمت برای استنکاف‌کنندگان از اجرای ساماندهی کارکنان دولت
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت به حذف ده‌ها هزار شرکت واسط منجر می‌شود از تعیین مجازات حبس و انفصال از خدمت متخلفان از این قانون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین گودرزی در مورد تاثیر تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت بر نظام اداری و استخدامی کشور، گفت: سرانجام طرح ساماندهی کارکنان دولت با چند اصل تحول‌آفرین برای نظام اداری کشور و چند میلیون نفر نیروی کار غیررسمی در مجلس تصویب شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس، در تشریح اصول تحول‌آفرین طرح ساماندهی کارکنان دولت، ادامه داد: ۱. دستگاه‌ها موظفند ظرف مدت ۶ ماه با تمام نیرو‌های شاغل تمام وقت و پاره وقت بیمه پرداز، با دو سال سابقه اشتغال، قرارداد کار معین منعقد نمایند، ۲. از این به بعد جذب هرگونه نیروی انسانی به صورت مستمر تنها از طریق آزمون متمرکز خواهد بود، ۳. از این به بعد دستگاه‌ها حق انعقاد قرارداد با شرکت‌های تأمین نیرو ندارند، ۴. متخلفان از این قانون به زندان و انفصال از خدمات دولتی محکوم می‌شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این قانون ضمن حذف ده‌ها هزار شرکت واسط، برای چند میلیون نیروی انسانی غیررسمی شاغل، امید، اعتماد و ثبات شغلی ایجاد می‌کند، همچنین برای نظام اداری و استخدامی کشور، شفافیت، عدالت و رفع تبعیض و رانت را در پی خواهد داشت. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->