وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی دیگر در کرانه باختری جلیلی در مصلی تهران: جلیلی: امروز سر یک دو راهی هستیم آیا بایدن از انتخابات آمریکا انصراف داد؟ ویدئو | لحظه عملیات ضدصهیونیستی در شمال اراضی اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ضربه قسام به اشغالگران | سرنگونی پهپاد اسکای لارک + فیلم (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بایدن در حال بررسی ادامه یا کناره‌گیری از انتخابات آمریکا واکنش کنعانی به آزادی بشیر بی‌آزار از بازداشت در فرانسه جلیلی در برنامه تلویزیونی: حالا نوبت انتخاب است+ فیلم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ترجیح می دهیم بر سر مرزهای شمالی توافق کنیم پوتین: روابط مسکو و پکن بر اساس منافع متقابل بنا شده است + فیلم مخبر برای حضور در اجلاس شانگهای عازم قزاقستان شد شلیک بیش از ۸۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در مشهد: موهبت انقلاب اسلامی، آزادی و حق انتخاب در پای صندوق‌های رأی است + عکس اختلافات آمریکا و اوکراین درباره جنگ پوتین و اردوغان دیدار کردند+ فیلم (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سوءقصد به جان یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری تکذیب شد شماری از اسرای اسرائیلی اقدام به خودکشی کردند تعویق صدور حکم قطعی ترامپ در پرونده حق السکوت بشیر بی‌آزار آزاد شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری+ فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تعیین مجازات حبس و انفصال از خدمت برای استنکاف‌کنندگان از اجرای ساماندهی کارکنان دولت

  • کد خبر: ۱۵۱۱۴۶
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
تعیین مجازات حبس و انفصال از خدمت برای استنکاف‌کنندگان از اجرای ساماندهی کارکنان دولت
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت به حذف ده‌ها هزار شرکت واسط منجر می‌شود از تعیین مجازات حبس و انفصال از خدمت متخلفان از این قانون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین گودرزی در مورد تاثیر تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت بر نظام اداری و استخدامی کشور، گفت: سرانجام طرح ساماندهی کارکنان دولت با چند اصل تحول‌آفرین برای نظام اداری کشور و چند میلیون نفر نیروی کار غیررسمی در مجلس تصویب شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس، در تشریح اصول تحول‌آفرین طرح ساماندهی کارکنان دولت، ادامه داد: ۱. دستگاه‌ها موظفند ظرف مدت ۶ ماه با تمام نیرو‌های شاغل تمام وقت و پاره وقت بیمه پرداز، با دو سال سابقه اشتغال، قرارداد کار معین منعقد نمایند، ۲. از این به بعد جذب هرگونه نیروی انسانی به صورت مستمر تنها از طریق آزمون متمرکز خواهد بود، ۳. از این به بعد دستگاه‌ها حق انعقاد قرارداد با شرکت‌های تأمین نیرو ندارند، ۴. متخلفان از این قانون به زندان و انفصال از خدمات دولتی محکوم می‌شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این قانون ضمن حذف ده‌ها هزار شرکت واسط، برای چند میلیون نیروی انسانی غیررسمی شاغل، امید، اعتماد و ثبات شغلی ایجاد می‌کند، همچنین برای نظام اداری و استخدامی کشور، شفافیت، عدالت و رفع تبعیض و رانت را در پی خواهد داشت. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->