اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

رضایت راموس از هم‌تیمی بودن با لیونل مسی در پاریس

  • کد خبر: ۱۵۱۲۲۸
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
رضایت راموس از هم‌تیمی بودن با لیونل مسی در پاریس
راموس، مدافع سابق رئال خوشحال است که دیگر لازم نیست مقابل مسی به میدان برود.

به گزارش شهرآرانیوز، لیونل مسی دیروز در بازی پی اس جی برابر لیل با کاشته دقیقه ۹۵ خود باعث پیروزی دراماتیک تیمش شد. پی اس جی ابتدا دو گل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد. کیلیان امباپه در دقیقه ۸۷ گل مساوی را به ثمر رساند و مسی هم تیر خلاص را زد. این گل شماره ۱۶ مسی در همه رقابت‌های این فصل برای پی اس جی بود. او ۱۴ پاس گل هم داده است و تنها نیمار با ۱۷ پاس گل بالاتر از او است.

در پایان بازی همه خوشحال بودند و سرخیو راموس که در رئال سال‌ها با مسی رقابت داشت نیز از او تمجید کرد. مدافع اسپانیایی پی اس جی گفت: «از گل مسی سورپرایز نشدم، چون او سال‌ها در بارسا چنین گل‌های تعیین کننده‌ای می‌زد و حالا در پی اس جی نیز همان کار را انجام می‌دهد. خوشحالم که حالا مسی در تیم من حضور دارد و مقابلش بازی نمی‌کنم.»
این اولین باری نیست که راموس از مسی ستایش می‌کند. او نوامبر گذشته و در نشست خبری بازی با یوونتوس نیز از مسی تمجید کرده بود: «بدون شک داشتن مسی به عنوان هم‌تیمی بهتر است. به هر حال کنار مسی بازی کردن آسان‌تر از مقابل او بازی کردن است. پس جواب این سؤال خیلی واضح است. خیلی‌ها کنجکاو هستند رابطه من و مسی را بدانند. ما دو نفر هدفی مشترک داریم؛ کمک به پیروزی PSG. ما می‌خواهیم بهترین تیم را بسازیم و با تجربه و عملکرد خوب‌مان باعث موفقیت آن شویم. رابطه من با مسی فوق‌العاده است، ضمن اینکه میان بازیکنان تیم ما احترام متقابل وجود دارد.»

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->