حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

درخواست عجیب ستاره آرژانتینی از لیونل مسی!

  • کد خبر: ۱۵۰۸۲۱
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳
درخواست عجیب ستاره آرژانتینی از لیونل مسی!
دی ماریا تاکید کرده که مسی باید در جام جهانی بعدی هم برای آرژانتین به میدان برود.

به گزارش شهرآرانیوز، آنخل دی‌ماریا با تاکید به این موضوع که قصد دارد به حضور خود در تیم ملی آرژانتین ادامه دهد، در خصوص آینده باشگاهی‌اش نیز توضیحاتی ارائه کرد. او پرده از این واقعیت برداشت که تا کنون مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد با سران یووه نداشته است.

این وینگر ۳۵ ساله فصل پرنوسانی در یوونتوس سپری کرده و حالا با توجه موضوع کسر امتیاز و خروج بیانکونری از کورس قهرمانی، گمانه زنی‌های زیادی در مورد آینده او وجود دارد. با این وجود او در بازگشت از جام جهانی، نمایش خوبی داشته و طی ۵ بازی اخیر، ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

دی ماریا در مورد تصمیم خود برای آینده به ESPN گفت: "از حضور در اینجا راضی هستم. باشگاه در حال حاضر مشکلات زیادی دارد و در چند وقت اخیر صحبتی برای تمدید قرارداد نداشته ایم. من نه با یوونتوس و نه باشگاه دیگری برای فصل آینده صحبت نکرده ام. "

همچنین در رابطه با روز‌های خاطرانگیزش در قطر گفت: "همه چیز رویایی بود. همه اتفاقاتی که در دیدار فینال رخ داد، باورنکردنی بود؛ از کشیدن کار به ضربات پنالتی تا اتفاقاتی که در این ضربات رخ داد. اگرچه به جام جهانی بعدی فکر نمی‌کنم، اما به حضور در کوپا امریکا بعدی امیدوارم و دوست دارم آنجا باشم و هر کاری که از دستم بر می‌آید را انجام دهم. "

دی ماریا با تایید ادامه حضورش در فوتبال اروپا گفت: "برای اینکه در کوپا امریکا حضور داشته باشم باید به بازی در فوتبال اروپا ادامه دهم. در غیر این صورت اسکالونی توجهی به شما نخواهد کرد. برای جلب رضایت او باید ۱۰۰% آماده باشید. "

او همچنین معتقد است که لیونل مسی همچنان باید کنار آرژانتین باشد: "لئو باید در جام جهانی بعدی هم باشد. او لیونل مسی است و هفت توپ طلا دارد. او همه افتخارات ممکن را با بارسلونا کسب کرد و بهترین در تاریخ است. "

دی ماریا که در این فصل طی ۱۹ بازی، ۳ گل برای یووه زده و ۶ بار هم پاس گل داده در پایان فصل به انتهای قرارداد خود با تیم ایتالیایی می‌رسد و شایعات مختلف در خصوص جدایی اش مطرح است.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->