زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آغاز ثبت نام ناشران داخلی در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران

  • کد خبر: ۱۵۱۵۱۶
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
آغاز ثبت نام ناشران داخلی در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران
علی رمضانی سخنگو و قائم مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام ناشران برای حضور در «سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از ششم اسفند ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی رمضانی سخنگو و قائم مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیان اینکه ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ششم اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود، گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سخنگو و قائم مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به شیوه برگزاری این دوره از نمایشگاه افزود: سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دو شکل فیزیکی و مجازی برگزار خواهد شد و ناشران برای حضور در این نمایشگاه در یک درگاه ثبت‌نام می‌کنند و هر ناشر مجاز است با توجه به ضوابط و مقررات نمایشگاه در هر دو شکل نمایشگاهی (فیزیکی و مجازی) یا صرفا در شکل مجازی شرکت کند.

وی عنوان کرد: سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل فیزیکی این دوره از نمایشگاه، کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۸به بعد و در شکل مجازی کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۲به بعد خواهد بود.

رمضانی با تاکید بر اینکه ناشران متقاضی حضور در سی وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعلام وصول کتاب‌های خود اقدام کنند، گفت: ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی نمایشگاه با شماره‌های ۹۱۰۰۶۳۶۳-۰۲۱ داخلی های۳۱۷، ۳۱۹، ۳۲۰، ۳۲۱ و ۰۲۱۶۶۴۶۶۲۹۰ و ۰۲۱۶۶۴۶۷۶۱۵ تماس بگیرند.

رمضانی درخصوص زمان و محل برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توضیح داد و گفت: سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار و مکان برگزاری آن پس از اعلام نظر دستگاه‌های مسئول، اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->