شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل
سرخط خبرها

ایلان ماسک گفته هفته آینده الگوریتم توئیتر متن‌باز خواهد شد

  • کد خبر: ۱۵۱۵۷۲
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
ایلان ماسک گفته هفته آینده الگوریتم توئیتر متن‌باز خواهد شد
طبق توییت جدید ایلان ماسک، مالک توییتر، این شرکت می‌خواهد هفته آینده الگوریتم خود را به‌صورت متن‌باز ارائه کند.

به گزارش شهرآرانیوز - ماسک از مدت‌ها قبل و حتی پیش از تصاحب تو‌ییتر، علاقه خود به این موضوع را با ارسال توییت‌های مشابه نشان داده بود و اکنون در پاسخ به یکی از کاربران، یک بار دیگر به این موضوع اشاره کرده است.

ماسک در پاسخ به توییتی که در آن از او خواسته شده بود توییتر را متن‌باز کند، نوشت:

«زمانی که الگوریتم ما هفته آینده متن‌باز شود، ابتدا ناامید خواهید شد، اما [همه چیز]به‌سرعت بهبود پیدا خواهد کرد.»

بنابراین اگر موضوع جدی باشد، این اولین‌باری است که برای متن‌بازشدن الگوریتم توییتر به تاریخ خاصی اشاره شده.

«متن‌باز» معمولاً به نرم‌افزار یا کد منبعی گفته می‌شود که برای مشاهده، تغییر و انتشار مجدد توسط تمام افراد، به‌صورت عمومی قابل دسترس است. ماسک که خود را طرفدار آزادی بیان می‌نامد و درباره تصمیم‌گیری‌های مهم توییتر از کاربران نظرسنجی می‌کند، در گذشته بار‌ها اعلام کرده است که از ایده ایجاد الگوریتم متن‌باز این پلتفرم حمایت می‌کند که ظاهراً گامی در جهت شفاف‌سازی بیشتر آن است.

او در مارس ۲۰۲۲، نظر دنبال‌کنندگان خود را در مورد ایجاد الگوریتم متن‌باز پرسیده بود. در این توییت نوشته شده بود:

«نگران این هستم که سوگیری واقعی در «الگوریتم توییتر»، تأثیر عمده‌ای بر گفتمان عمومی داشته باشد. چگونه بفهمیم واقعاً چه اتفاقی می‌افتد؟»

سپس او با ایجاد یک نظرسنجی از کاربران سؤال کرد که آیا الگوریتم توییتر باید متن‌باز شود یا خیر که از بین بیشتر از ۱ میلیون شرکت‌کننده، حدود ۸۳ درصد موافق چنین ایده‌ای بودند.

درحال‌حاضر جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است و باید دید در هفته آینده ایلان ماسک چه اطلاعیه‌ای درباره متن‌بازشدن الگوریتم توییتر منتشر خواهد کرد.

منبع: دیجیاتو

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->