شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد شیائومی با Redmi K70 Ultra به جنگ پرچمدارها می‌آید گمانه‌زنی جدید درباره زمان عرضه GTA 6 سرمایه‌گذاری ۱.۵میلیاردی مایکروسافت در G42 | امارات با هوش مصنوعی در منطقه می‌تازد وایبر پیام‌هایی را که نخوانده‌اید برایتان خلاصه می‌کند | پیام‌رسان قدیمی برمی‌خیزد
سرخط خبرها

بازگشت ایلان ماسک به صدر فهرست ثروتمندترین افراد دنیا

  • کد خبر: ۱۵۲۶۲۴
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
بازگشت ایلان ماسک به صدر فهرست ثروتمندترین افراد دنیا
ایلان ماسک که سقوط ارزش سهام تسلا باعث شد جایگاه ثروتمندترین فرد جهان را به «برنار آرنو»، مدیرعامل شرکت LVMH، بدهد، حالا دوباره توانسته است با شکست آرنو، به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته شود.

به گزارش شهرآرانیوز - بخش اصلی ثروت ایلان ماسک مربوط به سهامش در تسلا می‌شود، بنابراین هرگونه تغییر در ارزش سهام این شرکت خودروسازی، تغییر جایگاه مدیرعاملش در لیست ثروتمندترین افراد جهان را در پی دارد؛ بنابراین حالا با افزایش ارزش سهام تسلا، ایلان ماسک دوباره ثروتمندترین فرد جهان شده است.

طبق شاخص میلیاردر بلومبرگ، ثروت ایلان ماسک حالا به ۱۸۷ میلیارد دلار می‌رسد که آن را بالاتر از آرنو با ثروت ۱۸۵ میلیارد دلار قرار می‌دهد. آخرین تغییری که منجر به قرارگیری ماسک در رتبه اول فهرست ثروتمندترین فرد جهان شده، افزایش ۶.۹۸ میلیارد دلاری سرمایه‌اش بوده است.

بازگشت ایلان ماسک به صدر فهرست ثروتمندترین افراد دنیا

همان‌طور که در فهرست بالا می‌بینید، در رتبه‌های سوم و چهارم به‌ترتیب «جف بزوس» و «بیل گیتس» با ثروت ۱۱۷ و ۱۱۴ میلیارد دلار به‌چشم می‌خورند. همچنین در این فهرست خبری از مارک زاکربرگ در میان ۱۰ فرد ثروتمند دنیا نیست و درحقیقت مدیرعامل متا با ثروت ۶۳ میلیارد دلاری، در جایگاه ۱۹ ام قرار دارد.

اگرچه ماسک دوباره به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شده است، اما ثروت فعلی‌اش فاصله زیادی با ۳۴۰ میلیارد دلاری دارد که در نوامبر ۲۰۲۱ به‌عنوان سرمایه در اختیار داشت. علاوه‌براین، مدیرعامل تسلا به‌عنوان فردی که بزرگ‌ترین زیان مالی شخصی را در تاریخ تجربه کرده، رکورد گینس را شکسته است.

در اواخر دی‌ماه، ثروت ایلان ماسک به ۱۳۸ میلیارد دلار رسید که طبق گزارش‌ها، نسبت به زمان اوج ثروتش کاهش ۱۸۲ یا ۲۰۰ میلیارد دلاری را نشان می‌دهد. این کاهش سرمایه باعث رکوردشکنی ماسک در گینس شد.

با توجه به اختلاف کم سرمایه آرنو و ایلان ماسک، باید منتظر ماند و دید مدیرعامل تسلا تا چه زمانی می‌تواند ثروتمندترین فرد جهان باقی بماند. البته این احتمال وجود دارد که ماسک اختلافش با آرنو را افزایش دهد و دوباره بتواند برای مدت‌ها لقب ثروتمندترین فرد جهان را در اختیار داشته باشد.

منبع: دیجیاتو


در ادامه حتما بخوانید

۴ تکنولوژی‌ که هنوز چندان بزرگ نیستند، اما احتمالاً تا ۲۰ سال آینده رشد زیادی خواهند کرد

برنامه‌های بیل گیتس مقابل برنامه‌های ایلان ماسک | سرمایه برای ساخت واکسن یا سفر به مریخ؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->