صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز حمله کردند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) چگونه عروس هلندی را در هر سنی دستی کنیم؟ + عکس متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد به دام افتاد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) خراسان رضوی، رتبه دوم چندقلوزایی کشور در سال ۱۴۰۲ نحوه مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در نقاط مختلف کشور (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات آیا کبودی بی دلیل بدن خطرناک است؟
سرخط خبرها

توزیع ۴۰ هزار سبد تحصیلی در مدارس مناطق محروم خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۵۱۶۲۵
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
توزیع ۴۰ هزار سبد تحصیلی در مدارس مناطق محروم خراسان رضوی
رییس بسیج سازندگی سپاه پاسداران امام رضا (ع) گفت: امسال بیش از ۴۰ هزار سبد تحصیلی و ۵۰۰ بسته کمک آموزشی در مدارس محروم و مرزی استان خراسان رضوی توسط این نهاد توزیع شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ داریوش کوکبی روز چهارشنبه در نشست خبری و انعقاد تفاهمنامه مشترک با سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی با بیان اینکه بسیج و سپاه در قالب تکلیفی که دارند در راستای رشد علمی و تربیت دینی دانش‌آموزان تلاش و خدمت می‌کنند، افزود: این اقدام با هدف رشد علمی جامعه اسلامی و حمایت از تحصیل انجام می‌شود.

وی بیان کرد: تاکنون اقدامات خوبی در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در مناطق مرزی و محروم خراسان رضوی انجام شده است که احداث مدارس در مناطق محروم و جداسازی مدارس چندپایه استان از این جمله است.

رییس بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) افزود: امسال در زمینه افزایش دانش آموزان و سلامت جسمی آنان نیز اقدامات خوبی توسط این نهاد انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: مشاوره شغلی، ازدواج آسان و کاریابی از دیگر خدمات حمایتی سپاه امام رضا (ع) در این زمینه است.

کوکبی افزود: در همین راستا هزار و ۳۰۰ جهیزیه ۲۵ میلیون تومانی با ۲ شرط مهریه کمتر از ۱۱۴ و دوران عقد کمتر از ۲ سال به نوعروسان در خراسان رضوی تقدیم شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این نشست با اشاره به اجرای نهضت هوشمندسازی مدارس با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان آستان قدس رضوی طی تفاهم نامه‌ای، گفت: فعالیت ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در آستان قدس رضوی، نقش مهمی در ارتقای هوشمندسازی مدارس استان دارد.

سید امیر شوشتری در ادامه بیان کرد: اقدامات زیربنایی برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خراسان رضوی در جریان است که سال آینده تحصیلی آثار آن نمودار خواهد شد.

وی با اشاره به پای کار بودن بسیج سازندگی استان خراسان رضوی در همکاری با آموزش و پرورش گفت: ۱۴۰ هزار قلم کالای ورزشی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در حال انجام است که همکاری از سوی این نهاد، شهرداری مشهد، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ویژه مدارس مناطق محروم و نیمه محروم است.

شوشتری اظهار کرد: اخیرا سه کاروان تجهیزات هنرستانی افزون بر ۸۰ میلیارد تومان در استان خراسان رضوی تحویل هنرستان‌های مناطق محروم شد که در نوع خود بی نظیر بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به برخورداری ۱۳ هزار دانش آموز مناطق مرزی و کم برخوردار از طرح تغذیه رایگان در استان، افزود: همچنین سه هزار دانش‌آموز بسته جشن تکلیف و ۱۳ هزار دانش آموز بسته لوازم التحریر دانش آموزی را در استان دریافت کردند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->