شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی!
سرخط خبرها

معاون وزیر بهداشت: پرستاران شاغل در بخش‌های شیمی‌درمانی مشمول سختی کار می‌شوند

  • کد خبر: ۱۵۱۷۸۰
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
معاون وزیر بهداشت: پرستاران شاغل در بخش‌های شیمی‌درمانی مشمول سختی کار می‌شوند
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سختی کار برای پرستاران شاغل در بخش‌های شیمی درمانی در راستای افزایش "ضریب K" خدمات پرستاری در حال بازنگری است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر عباس عبادی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امید از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع خبرنگاران گفت:  تاکنون حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به صورت علی الحساب برای پرستاران شاغل در بخشهای شیمی درمانی در کل کشور اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر لزوم تعاملات و افزایش روزهای مرخصی استحقاقی پرستاران شاغل در بیمارستان های ویژه بیماران مبتلا به سرطان گفت: طراحی و ارتقاء حوزه علمی پرستاری انکولوژی از برنامه های در دست پیگیری این معاونت است.

معاون پرستاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اجرای برنامه تعرفه گذاری خدمات پرستاری اظهار داشت: این برنامه که عملیاتی شده از جنبه حرفه ای و هویتی بسیار حائز اهمیت است و لازم است برای ادامه اجرای مناسب این برنامه بازخوردهای عملیاتی از محیط بیمارستانی به وزارت بهداشت ارائه شود.

دکتر عبادی با تاکید بر مثبت بودن رویکرد پرستاری در بیمارستان امید مشهد افزود: نگاه مردم محور در کادر پرستاری این بیمارستان مشهود است و نشان دهنده میزان بالای کیفیت خدمات رسانی به مردم است.

معاون پرستاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان امید ویژه درمان بیماران مبتلا به سرطان از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جریان روند خدمات رسانی به بیماران قرار گرفت.

منبع: ایرنا 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->