مشکلات ناشی از «شکاف لب» در کودکان مرگ ۴ کودک زیر ۵ سال با مواد مخدر در خراسان رضوی مرگ نوجوان ۱۱۰ کیلویی زیر تیغ جراحی زیبایی در تهران غرق‌شدگی در بهار ۱۴۰۳ جان ۲۸۳ ایرانی را گرفت قتل مادربزرگ و عمو به‌خاطر ارثیه در جنوب تهران نجات ۴۵۵۰ فرزند از سقط جنین خودکشی عروس ۲۴ ساله به علت اختلاف بر سر تالار عروسی! افشای شکنجه وحشیانه پسر معلول در اسارتگاه مرد بی‌رحم برادرکشی بیخ گوش مادر و خواهر | جسد برادرم را در باغچه دفن کردم قطع عضو شهروند تهرانی در قدرت‌نمایی اراذل و اوباش| دو شرور سابقه دار دستگیر شدند حریق یک کارگاه بزرگ چندمنظوره در جاده سیمان| یک آتش نشان مصدوم شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) تولید پلیمرهای انتقال دارو به سلول‌های سرطانی توسط پژوهشگران مشهدی نتیجه پایه یازدهم اعلام شد + لینک مشاهده نتایج (۹ مرداد ۱۴۰۳) صدور بیش از ۳۸ هزار گذرنامه زیارتی در خراسان رضوی درمان جدید برای طاسی سر مردان گشت‌های ویژه پلیس آگاهی ۱۴۵۱ خودروی مسروقه در سراسر کشور را کشف کردند حجامت یا اهدای خون | حجامت کنیم یا خون هدیه کنیم؟ عوارض استفاده از ماهی‌تابه‌های نچسب | «تب دود» چیست؟ وزش باد‌های غبارآلود ۱۲۰ روزه در خراسان رضوی و استان‌های شرقی کشور کمبود گروه‌های خونی A مثبت و منفی در خراسان رضوی
سرخط خبرها

وزیر ورزش با پرواز اورژانسی به تهران می‌رود

  • کد خبر: ۱۵۱۸۸۰
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
وزیر ورزش با پرواز اورژانسی به تهران می‌رود
سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که بر اثر سقوط بالگرد در بیمارستان باهنر کرمان در ICU بستری شده است، امشب به بیمارستانی در تهران منتقل خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که بر اثر سقوط بالگرد در بیمارستان باهنر کرمان در ICU بستری شده است به اصرار خانواده امشب به بیمارستانی در تهران منتقل خواهد شد.

صابری رئیس اورژانس کرمان در این بازه اظهار داشت: باوجود اینکه تمام اقدامات پزشکی در کرمان برای وزیر فراهم است به اصرار خانواده تا ساعتی دیگر، حمید سجادی با پرواز اورژانس کشور به تهران منتقل خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان روز گذشته در سانحه سقوط هلی کوپتر دچار آسیب و ضربه مغزی شد.

اسماعیل احمدی مشاور و سرپرست حوزه وزارتی در این سانحه جان خود را از دست داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->