شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟
سرخط خبرها

شناگران مشهدی‌ برای رکوردشکنی به تهران می‌روند

  • کد خبر: ۱۵۲۰۱۵
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
شناگران مشهدی‌ برای رکوردشکنی به تهران می‌روند
تیم شنای سرزمین موج‌های آبی مشهد برای کسب دهمین قهرمانی مشهد، آخر هفته به تهران می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، مرحله سوم و پایانی لیگ برتر شنای کشور روز‌های ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه به میزبانی استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی در تهران برگزار خواهد شد و تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد امیدوار است دهمین قهرمانی مشهد در این رقابت‌ها را به ارمغان بیاورد. در نشست خبری باشگاه موج‌های آبی که امروز برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه موج‌های آبی: اصلا توقعی از حمایت و کمک اداره کل ورزش و جوانان نداریم

درحاشیه این نشست علیزاده مدیرعامل این باشگاه گفت: بعد از وقفه ۲ ساله‌ای که بخاطر شرایط کرونا داشتیم، با کمک خدا به شرایطی عادی برگشتیم و در اولین گام تصمیم گرفتیم مانند سالیان گذشته به لیگ برگردیم. باتوجه به بالابودن هزینه‌های جاری که انصافا شرایط سختی را بوجود آورده، بازهم مثل گذشته در کنار ورزشکاران حاضر شدیم.
وی در ادامه افزود: متأسفانه مجموعه ما اولین مجموعه‌ای بود که بخاطر کرونا تعطیل شد و آخرین مجموعه‌ای هم بود که شروع به کار کرد. حتی در شرایط سرما هم مجموعه ما بعنوان اولین مجموعه ورزشی با قطعی گاز مواجه شد و در نهایت توانستیم این روز‌ها را پشت سر بگذاریم. مثل گذشته برنامه داریم تا با حمایت از ورزشکاران و شناگران استان یگ بار دیگر حتی در سطح المپیک ورزشکار داشته باشیم.
علیزاده در پایان صحبت هایش به بحث همراهی و حمایت هاشمی جواهری، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و مجموعه اداره کل از تیم موج‌های آبی اشاره کرد و گفت: من در طول دورانی که وارد ورزش شده ام، هیچ کاری از اداره کل ورزش و جوانان نخواسته ام و اصلا جزو برنامه‌های من نبوده که از اداره کل کمک بگیرم. زمان قطعی گاز تنها اتفاقی که افتاد آقای مدیرکل به من زنگ زد و گفت در جریان باش فردا گاز شما قطع می‌شود! حقیقتا ما اصلا توقعی از حمایت و کمک ایشان نداریم و راه خودمان را می‌رویم. صرفا برای حمایت و کمک به ورزشکاران وارد شده ایم و همین برای ما کافیست.

اریس اصفهان، باشگاه امیر مرشد البرز، باشگاه مقاومت، سرزمین موج‌های آبی مشهد، نفت امیدیه، نفت تهران و نیروی زمینی ارتش هفت تیم حاضر در این مسابقات هستند. موج‌های آبی مشهد که در سالیان اخیر بعنوان یکی از قطب‌های شنای کشور در لیگ برتر فعالیت می‌کند، حالا با کسب ۲۲۵۳ امتیاز و بالاتر از تیم‌های نفت تهران با ۲۱۲۸ و اریس اصفهان با ۲۰۷۹ امتیاز در آستانه قهرمانی این رقابت‌ها قرار دارد. نکته جالب اینکه در ۱۸ دوره قبلی لیگ، ۹ قهرمانی به کام مشهدی‌ها ثبت شده تا شنای مشهد بعنوان پرچمدار این رشته در کشور فعال باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->