مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بازگشت بانوان به ورزشگاه‌ها فعلا منتفی است

  • کد خبر: ۱۵۲۰۷۵
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
بازگشت بانوان به ورزشگاه‌ها فعلا منتفی است
تلاش فدراسیون برای بازگشت بانوان به ورزشگاه فعلا بی‌نتیجه ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی تاج سه هفته پیش طی مصاحبه ای اعلام کرد که به زودی مجوز بازگشت بانوان به ورزشگاه ها صادر خواهد شد و حتی قرار بود بازی پرسپولیس و هوادار هم در حضور بانوان برگزار شود که این اتفاق رخ نداد.

در این مورد یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال به خبرنگار ما گفت: واقعیت امر این است که بخشی که به فدراسیون در مورد بازگشت بانوان مربوط می شد انجام گرفت اما نهادهای مربوطه فعلا تشخیص داده اند که این اتفاق رخ ندهد. در شرایط فعلی ابتدا باید شورای تامین مجوز حضور صد در صدی تماشاگران را در ورزشگاه ها صادر کند و بعد از آن در مورد حضور درصد کمی از بانوان در ورزشگاه ها تصمیم گیری می شود. البته با توجه به اتفاقی که برای وزیر ورزش رخ داده شاید نهایی شدن این قضیه به سال جدید موکول شود.

این فرد مسئول همچنین تاکید کرد تا زمانی که طبقه دوم ورزشگاه آزادی شرایط میزبانی از هواداران را نداشته باشد حداقل بانوان اجازه حضور در این ورزشگاه را نخواهند داشت چرا که آنها باید در طبقه بالای این ورزشگاه مستقر شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->