اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

فیفا: حضور زنان در ورزشگاه‌ها ایران اتفاقی تاریخی است

  • کد خبر: ۱۰۳۴۴۶
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
فیفا: حضور زنان در ورزشگاه‌ها ایران اتفاقی تاریخی است
فیفا با اذعان به اینکه بعد از سال‌ها زمینه حضور بانوان در ورزشگاه‌های ایران فراهم شده از یک اتفاق تاریخی در ورزش ایران یاد کرده و هرگز صحبتی از تعلیق ایران به میان نیاورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در مکاتباتی که اخیرا میان فدراسیون فوتبال ایران و فیفا انجام شده، فدراسیون جهانی فوتبال به تمجید از زمینه سازی فدراسیون فوتبال برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها اشاره کرده است. در متنی که از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده چنین آمده است:در ورود بانوان به ورزشگاه‌های ایران پیشرفت تاریخی حاصل شده است.

به این ترتیب مسئله تعلیق فوتبال ایران را بایدبه طور رسمی منتفی دانست و منتظر فراهم شدن مقدمات تازه برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها شد. البته با تدابیری که ماه‌ها قبل از سوی فدراسیون فوتبال انجام شد، بانوان توانستند در ورزشگاه‌ها حضور یابند و امید است در آینده نیز همین شرایط دوباره فراهم شود تا بانوان نیز سهمی از سکو‌ها داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->