استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

احراز توانایی جسمی حجاج ۱۴۰۲ آغاز می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۲۲۴۰
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
احراز توانایی جسمی حجاج ۱۴۰۲ آغاز می‌شود
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: نام نویسی زائران حج از هفته آینده شروع می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مرعشی با اشاره به خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمرگفت: وظیفه اصلی مرکز پزشکی حج و زیارت این سازمان ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی به زائران عتبات عالیات و حج تمتع و عمره است.

وی با بیان برنامه‌ها و نحوه پذیرش ثبت نام زائران در حج ۱۴۰۲ افزود: نام نویسی زائران از هفته آینده شروع خواهد شد، که بعد از ثبت نام، پزشکان در شهر‌های مختلف به معاینه و احراز توانایی جسمی زائرین می‌پردازند، و در صورت تأیید پزشکان و پرستاران ثبت نام آن‌ها قطعی خواهد شد.

مرعشی با اشاره به ثبت نام اربعین ۱۴۰۲ گفت: تیم‌های متعددی از سازمان‌ها و ارگان‌های مردم نهاد جهت خدمت رسانی به زائرین سیدالشهدا حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در پایان تشریح کرد: پزشکان و پرستاران و داروسازانی که علاقمند به خدمت رسانی در اربعین حسینی هستند می‌توانند از طریق سایت http://www.hmc.ir جهت ارائه خدمت رسانی ثبت نام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->